Adsense

Isnin, 20 Jun 2011

OHBULAN!

OHBULAN!


(Gambar) Bunga Citra Lestari Selepas Pantang, Cantik Gila!

Posted: 20 Jun 2011 10:45 PM PDT

Menurut forumer Cari yang dikenali sebagai Tupperware, beberapa minggu lalu dia bercuti di negara seberang & sempat mencuit sebuah majalah, Femina edisi Jun 2011. Majalah ini menampilkan Ashraf Sinclair & Bunga Citra Lestari sebagai cover couple.

Bunga Citra Lestari berkongsi pengalamannya menurunkan berat badan selepas bersalin dengan menjaga corak pemakanannya secara sihat. BCL kelihatan cantik, namun dia masih berazam untuk menurunkan berat sebanyak 10kg lagi.

Kalau nak dibandingkan dengan dulu, kurus kering sangat, kan? Pada kami, BCL dah cukup ohsem dengan bentuk badannya yang terkini. Semua baby fat berada di tempat-tempat yang sepatutnya. Just nice!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Aplikasi OHBULAN! Kini Boleh Dimuat Turun. Percuma!

Posted: 20 Jun 2011 09:13 PM PDT

Aplikasi OHBULAN! Kini Boleh Dimuat Turun. Percuma!

Aplikasi OHBULAN! kini boleh dimuat turun secara percuma untuk semua peranti Symbian Nokia di store.ovi.com/content/137559. Aplikasi ini sekaligus membolehkan anda membaca info atau gosip terkini mengenai dunia hiburan tempatan dengan gaya yang lebih kool, keunggulan.

Antara fungsi menarik yang menjadi tumpuan ialah kebolehan one click sharing artikel OHBULAN! di laman Facebook atau Twitter kepunyaan anda. Selain itu, anda boleh melihat galeri gambar secara slide, menjanjikan pengalaman yang mengiurkan.

Aplikasi OHBULAN! telah dibina secara in-house oleh pihak Nerd Attack & Nokia sebagai satu kerjasama padu untuk memenuhi kehendak pembaca hari ini. Pihak Nerd Attack pernah membuat aplikasi untuk syarikat tempatan seperti TV3, 8TV, Fly FM, Hot FM & Air Asia.

Download aplikasi OHBULAN! di store.ovi.com/content/137559 sekarang & jangan lupa ajak kawan, atuk, nenek, abah & mak sekali. Okay?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.