Adsense

Selasa, 21 Jun 2011

Gosip Artis | Gambar Artis | Berita Hiburan - MatKepoh.com

Gosip Artis | Gambar Artis | Berita Hiburan - MatKepoh.com


Erra Fazira Jadi Model Syarikat Tudung Dan Berhasrat Nak Pakai Tudung

Posted: 20 Jun 2011 11:20 AM PDT

Erra Fazira Pakai Tudung

Baru-baru ni Erra Fazira, telah menerima tawaran untuk menjadi model bagi sebuah syarikat tudung iaitu Syarikat Desa Murni Batik Sdn. Bhd. Ada segelintir pihak yang mungkin dengki dengan rezeki Erra,mengatakan Erra terima tawaran itu semata-mata untuk mengembalikan populariti dirinya yang kini menurun akibat ramai artis baru.

Sebaliknya beliau berkata, tindakannya menerima tawaran syarikat tersebut. itu selaras dengan niatnya untuk memakai tudung sepenuhnya satu hari nanti.

Matkepoh- Takkan la artis jadi model tudung pun korang nak bising-bising, Patutnya korang beri sokongan agar Erra pakai tudung terus. Matkepoh doakan agar Erra dapat menerima hidayah untuk memakai tudung dan menutup aurat seperti yang di syariatkan Islam.

Related Posts with Thumbnails

Tags: , , , , , , , , , ,

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Chef Wan Bengang Dengan Pretty Pictures Dan Akan Ambil Tindakan Mahkamah

Posted: 20 Jun 2011 10:56 AM PDT

Chef Wan Serina

Kecoh di facebook Chef Wan bila dia dah tak dapat sabar lagi dengan Pretty Pictures iaitu syarikat wedding photographer yang bertanggungjawab untuk mengambil gambar dan video untuk perkahwinan anaknya, Serina.

Majlis perkahwinan dah lepas lama dah, Serina pun bakal timang cahaya mata kedua tapi syarikat Pretty Pictures masih belum deliver katanya. Memang lah Chef Wan tak tahan, cucu dah nak masuk nombor 2 tapi masih tak deliver video dan photo album yang sepatutnya dah siap lama. Dan Chef Wan berkata beliau mungkin akan mengambil tindakan mahkamah terhadap syarikat berkenaan.

Chef Wan Serina

Chef Wan Serina

Matkepoh- There is 2 side of every story, rasanya tidak adil kalau kita tak dengar cerita dari syarikat tersebut, tetapi akan la sampai lama sangat tak siap-siap lagi? Bawak-bawak lah bersabar ya Chef Wan, Matkepoh doakan semuanya dapat settle dengan segera dan aman damai. :)

Related Posts with Thumbnails

Tags: , , , , , , ,

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.