Adsense

Ahad, 8 Mei 2011

OHBULAN!

OHBULAN!


(Gambar) Rozita Che Wan Jadi Pengemis, Tanpa Mekap Tebal & Bulu Mata Palsu.

Posted: 08 May 2011 10:52 PM PDT

(Gambar) Rozita Che Wan Jadi Pengemis, Tanpa Mekap Tebal & Bulu Mata Palsu.

Rare, epic item! Tak sangka, Rozita Che Wan yang sinonim dengan mekap tebal & bulu mata palsu sanggup menerima watak sebagai pengemis dalam drama Demi Dosa Siapa. Aku tak ingin nak bercerita panjang mengenai wataknya dalam drama ini, cuma aku tertarik dengan kenyataan Rozita yang teringinkan watak-watak mencabar & ganas. Katanya, kalau boleh dia ingin berlakon dalam filem aksi pula.

Mungkin, ini satu kelainan untuk peminat Rozita Che Wan yang selama ini ditadahkan dengan watak wanita gorgeous. Nah, ambil kau! Adakah kau masih minat dengan Rozita Che Wan dalam versi pengemis? I sh*t you not.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Diana Danielle & Farid Kamil Bercinta Semula, Korang Kecewa Tak?

Posted: 08 May 2011 10:12 PM PDT

Diana Danielle meminta kau & kau mendoakan kebahagiaan cintanya bersama Farid Kamil. Ya, aku faham kau kecewa sebenarnya. Itulah, siapa suruh slowpoke sangat?

Sekitar akhir Januari tahun ini, OHBULAN! pernah paparkan berita perpisahan Diana Danielle & Farid Kamil. Khabarnya, perpisahan tersebut berlaku kerana dilanda sikap Diana Danielle yang tidak matang. Pada ketika itu, OHBULAN! ada bertanyakan mengenai kebenaran cerita tersebut kepada Diana Danielle. Diana Danielle membalas ringkas, "Saya dah buat keputusan untuk putus dgn Farid Kamil. FYI, saya tegaskan, tiada orang ke-3, tiada sebab-sebab "luar" & terlalu personal untuk dibincangkan." Rujuk artikel Farid Kamil & Diana Danielle Putus Cinta Kerana Tidak Matang?

Namun, hari ini. Rakan Beautifulnara memaklumkan bahawa Diana Danielle sudah kembali bertaut cinta dengan Farid Kamil. Setahu kami, Diana Danielle sekarang berada di LA untuk menjalani kursus lakonan. Mungkin, kerinduan terhadap cinta lama kembali semula apabila duduk berjauhan.

Apa pun, kau jangan kecewa sangat. Ramai lagi awek-awek cun di luar sana.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.