Adsense

Sabtu, 2 April 2011

Zon Artis

Zon Artis


Amy Search Pengetua AF9

Posted: 02 Apr 2011 07:06 AM PDT

Saturday, April 2, 2011 22:06

AMY SEARCH PENGETUA AF9

Amy Search pengetua Akademi Fantasia 9.

Related Posts with Thumbnails

Tempat telak iklan yang sungguh berkesan dan berbaloi

2 Responses to "Amy Search Pengetua AF9"

  1. syok.my says:

    April 2nd, 2011 at 11:59 pm

Leave a Reply

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Wardina Terbit Buku Agama Kanak-Kanak

Posted: 02 Apr 2011 02:36 AM PDT

WARDINA TERBIT BUKU AGAMA KANAK-KANAK

Pengacara Malaysia Hari Ini (MHI), Wardina Safiyyah bakal menerbitkan dua buah buku terbaru tulisannya berjudul Mama, Saya Bosan dan Mama, Saya Nak Solat pada April ini.

Berkongsi sedikit tentang idea untuk menghasilkan buku Mama, Saya Nak Solat, Wardina lebih gemar mengambil contoh daripada perkembangan anak sulungnya, Amna Nafessa, 7.

"Alhamdulillah, Amna tidak pernah tinggal solat walaupun baru berusia tujuh tahun. Dia juga sudah mengenakan hijab. Melihat apa yang dilakukannya membuatkan saya rasa gembira kerana bukan mudah untuk mendidik anak-anak menjadi seorang muslim yang berkualiti.

"Seperti ibu bapa lain, saya juga mengimpikan anak-anak saya menjadi muslim yang bijak dan tidak meninggalkan solat," – Wardina

Jika anda berminat untuk berkongsi masalah atau apa-apa perkara tentang anak-anak, anda boleh menghantar pendapat atau soalan di laman web Facebook Wardina Safiyyah OfficialPage atau emel wardina.dina@gmail.com.

Wardina juga dalam perancangan untuk menubuhkan pusat untuk kanak-kanak belajar tentang nilai-nilai murni dan kemahiran berkomunikasi dengan publik pada tahun hadapan.

Related Posts with Thumbnails Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.