Adsense

Selasa, 12 April 2011

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater


Peraduan A&W Whats Your Story

Posted: 12 Apr 2011 11:00 PM PDT

PERADUAN A&W WHAT'S YOUR STORY? KEMBALI LAGI!

Anda teringin ke A&W? Adakah godaan Root Beer A&W cukup kuat untuk menarik anda bangun dari tempat tidur pada jam 3 pagi? Atau kelazatan Coney Dog dengan sos menambat selera anda? Atau, mungkinkah wafelnya dengan tatahan aiskrim yang lazat sentiasa terbayang dalam ingatan anda?

Jika anda peminat tegar A&W, ikutkan rasa hati dan ceritakan kepada kami tentang pengalaman anda. Jika tuah menyebelahi anda, hadiah menarik boleh anda menangi!

Selepas dimulakan pada 2010, Peraduan "A&W What's Your Story?" (Apa Cerita Anda?) kembali lagi dengan tawaran hadiah yang lebih besar! Selain hadiah bernilai lebih RM70,000, banyak promosi dan tawaran yang pasti membuat peminat teruja.

A&W WYS2_1

Peraduan "A&W What's Your Story? 2" yang membawa tema baru dan berlangsung selama sepuluh minggu sudah pun menjadi buah mulut di kalangan peminat A&W.

Tema peraduan yang dianjurkan oleh A&W Malaysia Sdn Bhd, anak syarikat KUB Malaysia Berhad, adalah menepati kempen sepanjang tahun A&W iaitu "Obey Your Cravings". Peraduan diadakan dari 1hb April hingga 18 Jun 2011 dan dibuka kepada semua penduduk Malaysian berumur 12 tahun dan ke atas.

Seperti lazimnya, peraduan ini menjanjikan "Lebih daripada biasa" ("More than the usual") dengan memberi peluang kepada pelanggan A&W untuk mendapatkan lebih daripada kehidupan seharian mereka.

Berucap di majlis pelancarannya, Datuk Mohd Nazar Samad, Pengarah Urusan Kumpulan KUB Malaysia Berhad, berkata bahawa peraduan ini telah dimulakan dengan baik pada tahun lalu. Banyak penyertaan, video kreatif, dan paling penting sekali, cerita yang benar-benar unik, telah diterima.

"Beberapa tahun yang lepas, kami telah menerima kunjungan generasi baru rakyat Malaysia ke restoran kami dan mereka telah memberi kami semangat untuk meneruskan usaha menjadikan jenama kami sentiasa segar dan menarik. Apabila kami menggalakkan pelanggan supaya mengikutkan kata hati mereka yang teringinkan A&W, kami sedar bahawa mereka bukan teringinkan makanan semata-mata, tetapi seluruh pengalaman menjamu selera di A&W."

"Saya yakin pelanggan A&W mempunyai lebih banyak cerita dan pengalaman tahun ini. Jadi, sertailah peraduan ini dengan cerita-cerita A&W anda yang kreatif."

Peraduan dibahagi kepada dua kategori, iaitu kategori bertulis dan video. Untuk menyertai peraduan ini, pelanggan A&W hanya perlu menceritakan pengalaman lucu atau pilu dalam usaha untuk memuaskan keinginan untuk makanan A&W dan menulisnya dengan cara paling kreatif.

A&W WYS2_2

"Sama ada mencuri-curi keluar pada waktu malam untuk menikmati Coney Dog atau memandu dua jam semata-mata untuk menghilangkan dahaga dengan segelas besar Root Beer float A&W, peserta bebas menceritakan keghairahan mereka, sama ada cerita gembira, sedih, lucu, menyayat hati, memberangsangkan dan sebagainya," tambah Datuk Mohd Nazar.

Lima penyertaan yang terbaik daripada setiap kategori akan dipilih dan dikehendaki menceritakan pengalaman mereka di hadapan penonton dan juga panel pengadil yang akan memberikan ulasan masing-masing. Hadiah yang ditawarkan untuk rebutan bernilai sehingga RM30,000, peralatan Apple dan juga pakej percutian yang disumbang oleh Boustead Hotels & Resorts Sdn Bhd.

Jadi, segeralah ke mana-mana restoran A&W hari ini dan rebut peluang untuk menggunakan kemudahan wi-fi percuma untuk menghantar penyertaan anda. Belanja sekurang-kurangnya RM20.00 (tidak termasuk cukai) dalam satu resit untuk melayakkan anda menyertai peraduan. Selepas itu, ceritakan kepada kami tentang pengalaman unik anda untuk menikmati A&W sama ada secara bertulis atau dalam bentuk video, dan hantar dalam talian di www.rootbeer.com.my; e-mel ke promos@rootbeer.com.my atau hantar dengan pos bersama bukti pembelian yang dikehendaki.

Bukan itu sahaja! Kempen "Obey Your Cravings" menawarkan banyak peluang untuk menjamu selera di A&W menerusi pelbagai promosi yang diadakan. Terdapat XXXtra Long Coney Dog baru yang menjanjikan kepuasan lebih panjang, Cabaran Pedas Giler A&W dan banyak lagi.

Untuk maklumat lanjut tentang peraduan serta Terma dan Syaratnya, sila kunjungi laman web www.rootbeer.com.my atau laman Facebook kami.

A&W WYS2_3

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Tags: , , , , , , , , ,

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Senarai Pemenang Peraduan Konsert Tour Search Di Awan Biru
  • America The Story of the US
  • Pemenang Winner What's Your Big TV Idea Primework
  • Keputusan Pemenang Peraduan Jom Menonton Filem Punisher War Zone
  • Pemenang Peraduan Mari Menonton Teater Muzikal Kanak-Kanak Aladdin
  • Keputusan Pemenang Peraduan Jom Menonton Filem Eden Lake
  • Peraduan Celebrating of The Legend is Born Ip Man
  • Keputusan Pemenang Peraduan Jom Menonton Filem Dragonball Evolution
  • Peraduan Pelancaran Drama Rona Roni Makaroni
  • 55 Days The Fall Of Saigon
  • Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

    KRU TV Kini Boleh Ditonton Dalam Portal TONTON

    Posted: 12 Apr 2011 05:51 PM PDT

    Semalam, Budiey telah hadir di Majlis Pelancaran Media – KRU TV yang berlangsung di Laundry Bar, eCurve, Mutiara Damansara. Maka, ramai juga selebriti yang hadir, antaranya Lisa Surihani, Mia Sara Nasuha, Miera Leyana dan artis terbaru di bawah naungan KRU Studios.

    KRU TV

    Pengacara KRU TV

    KRU TV

    Video Sekitar KRU TV Media Launch

    Video Persembahan Artis Terbaru KRU Muzik

    Apa-apa pun tahniah Budiey ucapkan kepada KRU TV yang telah melonjak setapak lagi di mana KRU TV kini boleh ditonton di portal Tonton. Saluran KRU TV menjadi saluran baru yang menampilkan kandungan terbaik dengan gabungan pengisian yang diterbitkan secara eksklusif serta khazanah filem, konsert serta video muzik popular terbitan KRU Studios serta produk-produk edaran United Studios.

    Kerjasama strategik di antara Alt Media Sdn Bhd dan KRU Media Sdn Bhd menjanjikan suatu pengalaman baru untuk pelajar Tonton.

    Saluran KRU TV sudah pun boleh ditonton di Portal Tonton mulai 12 April lalu. Sekarang penonton dan pelayar web boleh menonton filem-filem popular seperti Cicakman, Magik serta drama bersiri dalam format Webisode. Walaubagaimana pun sebagai persediaan awal, KRU TV telah menyediakan beberapa rancangan hiburan sebagai ujian untuk maklum balas dari para pelayar Tonton.

    KRU TV Kini Boleh Ditonton Dalam Portal TONTON

    Di antaranya ialah:

    KRU Paparazzi – berita hiburan dan mingguan serta temuramah bersama selebriti Malaysia dan Indonesia

    KRU Jukebox – muzik popular dari semua aliran dari era 90an hingga masa kini.

    KRU The Making Of – Di sebalik tabir pembikinan filem Hikayat Merong Mahawangsa, HAQ & Duyung dan video muzik Sedetik Lebih oleh Anuar Zain.

    KRU 24/7 – Special Artis Mingguan dengan artis popular seperti Shahir, Bandi Amuk, Stephen Rahman dan Ummi Nazeera.

    KRU Anime – Siri animasi berasaskan komik popular iaitu Cicakman.

    KRU Blockbuster – Filem Duyung dan Hikayat Merong Mahawangsa.

    Extravaganza – Konsert dan Persembahan Muzik.

    Webisode – Drama Bersiri

    Mengikut kata Norman Abdul Halim, Presiden Eksekutif KRU Media Sdn Bhd, "Kami optimis untuk menjadi saluran pilihan utama dalam jangkamasa 12 bulan beroperasi menerusi platform Tonton. Dengan segala kemudahan yang ada di KRU Studios di Ciberjaya, kami berharap kami akan mampu mencapai matlamat kami membekal rancangan berkualiti tinggi untuk saluran KRU TV."

    Kata Lam Swee Kim, Pengurus Besar Kumpulan Alt Media Sdn Bhd, "Kami juga menjangkakan peningkatan jumlah pelayar web ke Tonton khususnya segmen Melayu melalui kerjasama pintar bersama KRU TV."

    Yang mudahnya, semua servis yang ditawarkan ini adalah percuma. Pelayar hanya perlu mendaftar sebagai pengguna terlebih dahulu di portal Tonton sebelum menikmati segala kelebihan di saluran KRU TV.

    KRU TV

    KRU TV

    4Teen

    KRU TV

    Tiga

    KRU TV

    KRU TV

    KRU TV

    KRU TV

    Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

    Tags:

    Click on the following buttons to share this article with your friends:

    Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Tonton Dapat Anugerah Rakyat Untuk Portal Hiburan Pilihan
  • ADV: Episod Ke-2 Drama Online Mingguan Lelaki di Portal GUA
  • Jom Tonton Drama Luna Fantasiku
  • Adv: Saksikan Episod Pertama Mingguan Lelaki di Portal Gua
  • HOT TV, Fly TV, KRU TV dalam Portal TONTON
  • Media Prima Lancar Portal TONTON
  • Tonton KRU TV di Portal TONTON
  • Sekitar Malam Apresiasi Media Portal Tonton
  • ADV: Sinopsis Drama Sensasi Mingguan Lelaki Episod 19
  • NCIS: LA di 8TV
  • Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.