Adsense

Ahad, 17 April 2011

OHBULAN!

OHBULAN!


(Gambar) Zizan Disuap Kek Oleh Linda Onn Di Parti Hari Jadi, Meriah!

Posted: 17 Apr 2011 11:16 PM PDT

Peminat Zizan & juga pembaca setia OHBULAN!, Madammondoq berkongsikan set gambar parti hari jadi Zizan Raja Lawak anjuran Harian Metro di pusat karaoke Red Box, The Garden. Bukan main lagi Zizan apabila didampingi 5 wanita yang begitu teruja untuk bergambar bersamanya. Biasalah, bukan selalu dapat jumpa Zizan, ye tak?

Parti hari jadi ini turut dihadiri oleh ibu bapa Zain, serta beberapa selebriti yang lain seperti Linda Onn, Natasha Hudson & Johan. Nak gosip sikit, Linda Onn bukan main romantik lagi suapkan kek ke mulut Zizan. Bukan itu sahaja, mereka berdua turut berduet lagu setelah diminta oleh peminat. Ehem, ada apa-apa ke?

Tapi, Zizan kan minat Juliana Evans.

Jom layankan set gambar parti hari jadi Zizan selepas ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Maharaja Lawak Minggu Ke-3 : Nabil Kurang Umpph, Jozan Awesome!

Posted: 17 Apr 2011 10:29 PM PDT

Minggu ke-2, Nabil berjaya menghiburkan penonton dengan persembahan lawak bersiri, amat genius. Namun, minggu ke-3, lawak yang dipersembahkan oleh Nabil kurang berkesan. Antara penyebabnya ialah susunan lirik untuk lagu cover "Grenade" terlampau straight forward, kurang sinikal. Kebuntuan Nabil berjaya diseimbangkan semula, terutamanya sketsa lalat dan ditambah lagi dengan berloghat Negeri Sembilan. Pokat bona nogori!

Siapalah yang boleh lawan Nabil kalau bukan Jozan? Jozan mengekalkan momentum yang mantap, pemilihan lagu yang disusun baik dengan jalan cerita. Penonton diselang-seli dengan lawak yang tidak membodohkan, dan kami suka.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.