Adsense

Selasa, 12 April 2011

OHBULAN!

OHBULAN!


(Video) Salma Cover Lagu Bukan Milikmu, Agnes Monica.

Posted: 12 Apr 2011 11:42 PM PDT

(Video) Salma Cover Lagu Bukan Milikmu, Agnes Monica.

Setiap minggu, persembahan daripada Salma amat dinanti-nantikan oleh OHBULAN!. Lagu Bukan Milikmu – Agnes Monica menjadi taruhan protege Salma untuk minggu Rock, dimana kami mendapati persembahannya kali ini agak kurang umpph! berbanding minggu-minggu sebelumnya.

Salma, pada kami amat berbakat, tidak perlu risau mengenai vokal. Cuma, Salma perlu berusaha lebih keras untuk mengekalkan kedudukan pertama dengan memilih lagu-lagu yang tepat.

Tetapi, kalau dibandingkan dengan 2 protege yang lain iaitu Aiman & Iqa, Salma tampak dominan. Namun, Iqa telah menunjukkan kemajuan yang membanggakan berdasarkan persembahan minggu ke-5 ini. Membawa lagu Sejati, Iqa diberikan kepercayaan oleh Mentor Edry untuk mempersembahkan lagu ini. Cuma, kami rasa annoying dengan bunyi tergeliat yang macam dibuat-buat, sakit telinga dow!

Aiman pula, kami kesian sangat dekat dia. Dia boleh dikatakan gagal menambat hati penonton dengan gaya persembahan yang kurang rock. Mungkin, Rahim Maarof patut tayangkan video-video band metalcore, baru protege ada feel. Tapi, nak buat macam mana, Aiman pun tak kisah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Heroin Filem Azura 2011 : Neelofa, Bila Kita Boleh Couple?

Posted: 12 Apr 2011 10:12 PM PDT

Gambar terbaru Neelofa sempena KRU Tv Launch dikongsi oleh rakan media RunWitMe, terima kasih sayang!

Kami nak berkongsi sedikit cerita mengenai Neelofa. Buat pertama kali, kami berjumpa Neelofa selepas berakhirnya ABPBH 2010. Namun, cara kami bertemu agak unik.

Dari jauh, kami sudah nampak kelibat Neelofa. Kemudian kami panggil, "Lofa, nak ambil gambar sekejap!" Wajah Neelofa walaupun jelas kepenatan, namun masih memberikan senyuman menawan kepada kami.

Kemudian, kami dengan kool memberikan kad perniagaan kepada Neelofa, dan beredar daripada situ. Dalam masa kurang 10 minit, kami BBM Neelofa, "So, you receive my card just now?"

Kemudian Neelofa membalas, "What? Is that you? Argggh!"

Begitulah cerita pertemuan kami dengan heroin filem Azura 2011 ini. Unik sangat, kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.