Adsense

Isnin, 11 April 2011

OHBULAN!

OHBULAN!


Maya Karin Ganti Fazura Pegang Watak Katerina, Lagenda Budak Setan 2.

Posted: 11 Apr 2011 10:52 PM PDT

Watak Katerina yang dipegang oleh Fazura dalam Lagenda Budak Setan telah digantikan oleh Maya Karin untuk sekuel terbaru, Lagenda Budak Setan 2. Farid Kamil masih memegang watak sebagai Kasyah, dan Bront Palare juga dimasukkan dalam sekuel ini untuk watak Hisham.

Ada yang tertanya-tanya, mengapakah Fazura digantikan dengan Maya Karin? Ada yang berpendapat, mereka sudah hilang minat untuk menonton Lagenda Budak Setan 2 kerana tiada kesinambungan untuk watak penting seperti Katerina. Kata mereka, nanti confuse.

Menurut sumber, Fazura tidak dapat memberikan komitmen untuk Lagenda Budak Setan 2 ekoran pertindihan kerja dengan tawaran yang lain. Jadi, produser terpaksa menggunakan Maya Karin untuk memegang watak Katerina. Menurutnya lagi, peminat harus faham bahawa Lagenda Budak Setan 1 telah menjalani rakaman kira-kira 2 tahun lepas.

Walaupun ada peminat yang kecewa, tapi kami rasa Maya Karin boleh memegang watak ini dengan jayanya. Pakej rupa & populariti Maya Karin tidak boleh dipandang enteng. Sudah tentu, produser filem telah mengambil kira pelbagai aspek sebelum mengambil Maya Karin sebagai Katerina.

Apa pun, kita bagi sokongan kepada Lagenda Budak Setan 2 yang akan ditayangkan pada Valentine 2012, nanti.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Mizz Nina Artis Jemputan Konsert Justin Bieber

Posted: 11 Apr 2011 10:09 PM PDT

Demam Justin Bieber makin hangat. Sekarang, mana-mana gadis yang kami jumpa mesti bertanya, "eh you pergi konsert Justin Bieber?" , "You ada tiket lebih?". Wah, sedap-sedap kau je nak tiket lebih ye..

Dalam pada masa yang sama, CEO TuneTalk, Jason Lo membuat pengumuman di Twitter bahawa penyanyi Mizz Nina akan membuat konsert Justin Bieber sebagai artis jemputan. Fuh, laku betul Mizz Nina ni. Rasanya, hampir setiap konsert berskala besar dibuka oleh Mizz Nina, kan?

Konsert yang berlangsung pada 21 April ini bukan sahaja menarik minat pelbagai golongan remaja, malah VVIP. Kami dengar, MP Khairy Jamaluddin & Datuk Mukhriz Mahathir akan berada di Stadium Merdeka pada hari tersebut. Bukan itu sahaja, kami dengar juga keluarga Seri Paduka Baginda Yang di-Pertuan Agong Sultan Mizan Zainal Abidin akan turut serta memeriahkan konsert tersebut bersama rakyat jelata.

Kami harap, pihak pengurusan Justin Bieber tahu etika & protokol orang istana ketika membuat persembahan. Bukan apa, kami nak elakkan perkara-perkara yang mungkin boleh menjejaskan institusi raja ketika konsert itu berlangsung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.