Adsense

Selasa, 26 April 2011

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Filem Seru

Posted: 25 Apr 2011 01:03 PM PDT

Artis Malaysia filem  | 26 April, 2011

seru posterSinopsis Seru:- Mengisahkan tentang sebuah produksi yang sedang membuat satu penggambaran filem seram bertajuk "Jangan Bernafas". Semasa penggambaran berlangsung, secara tiba-tiba, pelbagai kejadian aneh dan peristiwa berlaku diluar jangkaan mereka. Pada mulanya, mereka menganggap ia hanyalah rasukan biasa dan kru di sebalik pembikanan filem tersebut ingin menjadikannya sebagai "footages" menarik untuk tujuan promosi filem tersebut. Namun, seorang demi seorang menjadi sasaran rasukan dan juga pembunuhan menyebabkan keadaan menjadi tidak terkawal…. tetapi kamera yang digunakan, masih terus merakamkan aksi yang terjadi .

Apakah yang akan terjadi kepada kumpulan tersebut, mampukah mereka mengelak daripada dirasuk dan diburu entiti yang tidak diketahui?. Nantikan kesudahan filem SERU, yang akan menemui penonton pada 28 April 2011. Antara barisan pelakon ialah Awal Ashaari, Pierre Andre, Nora Danish, Shaarnaz, Qhaud AF7, Dazrin, Sufian Mohamed, Nisha Dirr, Khatijah, Cut Mutia, Dewa Sapri dan ramai lagi.

Tajuk Filem:
Seru

Pengarah:
Ming Jin, Pierre Andre

Penerbit:
Tayangan Unggul Sdn Bhd & Hanamia Services Sdn Bhd

Dipawagam:
28 April 2011

Pelakon Seru:
Sharnaaz
Cut Mutia
Azman Hassan
Nora Danish
Awal Ashaari
Pierre Andre

Trailer Seru:

Anda sudah menonton filem ini? Sila tinggalkan review di bahagian komen untuk panduan penonton yang lain..


Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Fina AF9

Posted: 25 Apr 2011 10:25 AM PDT

Artis Malaysia af9  | 26 April, 2011

fina af9Fina AF9 atau nama sebenarnya Nur Syafinaz Jebat adalah salah seorang peserta Akademi Fantasia 9, Jika anda salah seorang peminat Fina AF9 atau pun tidak.. disini lah tempatnya untuk anda mengkritik pesembahan di setiap konsert yang berlansung atau mengkritik cara Fina berada didalam kelas setiap masa.. Jadi, korang tunggu apa lagi.. Jom kritik Fina AF9… Tapi sebelum kita nak kritik tu, apa kita kita kenali Fina dengan Biodata ringkas Fina AF9 kat bawah ni…

Nama Sebenar: Nur Syafinaz Jebat
Nama timangan: Fina

Umur: 18 tahun
Tarikh Lahir: -
Tempat Lahir: Melaka

Tinggi: -
Berat: -


Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.