Adsense

Rabu, 2 Mac 2011

Sensasi

Sensasi


Justin Bieber ingin umumkan percintaannya dengan Selena Gomez tapi mencari masa sesuai

Posted: 02 Mar 2011 12:37 AM PST

Gossip percintaan antara Selena Gomez dan Justin Bieber nie dah lama kedengaran,gambar berpegangan tangan,kissing,bercuti bersama semuanya dah disiarkan di Internet.

Justin Bieber mengaku kepada Mirror Magazine bahawa dia sebenarnya ingin mengumumkan percintaan mereka tetapi mencari masa yang sesuai..Perlu ke nak umum lagi?rasanya semua orang dah tahu..hee..

Pada 1 March baru-baru nie Justin Bieber menyambut hari jadinya yang ke 17 . masih bawah umur lagi JB nie.Manakala Selena Gomez pula akan menjejak umur 19 tahun pada bulan julai akan datang.

Pasangan comel ini datang ke Post Party Oscar yang dianjurkan oleh Vanity Fair dengan pakaian yang sedondon,Selena mengenakan Dress merah darah rekaan Dolce & Gabbana,manakala JB memakai Tuksedo hitam dengan sapu tangan merah di poket dada.

Setiap kali bergambar Justin tidak lepas memeluk pinggang buah hatinya.

Paparazi sempat menangkap gambar Justin yang mencium kekasihnya curi-curi ketika orang ramai sedang sibuk,Sensasi rasa dia sengaja nak show off kat paparazi kot.




Linda Onn dapat tahu ada pensyarah menyampah dengannya

Posted: 02 Mar 2011 12:21 AM PST

Linda Onn baru-baru nie menulis status di Facebook miliknya tentang seorang pensyarah yang memberitahu Studentnya yang dia menyampah dengan Linda Onn.

Kisahnya,Pensyarah bertanya kepada student siapakah idola mereka dalam bidang penyiaran? Lalu seorang student menjawab Linda Onn adalah idolanya, tapi Pensyarah tersebut memberi komen negatif yang berbunyi " Linda Onn?i tak minat dia..menyampah!"

Kesian Linda Onn,nie dah kali keberapa Sensasi dengar isu mcm nie..dulu ada kes peminat kantoi kutuk Linda kaw-kaw

Pensyarah nie mungkin dia leka yang dia adalah seorang pendidik dan memberikan pendapatnya tentang Linda Onn,ye la mana nak sangka ada orang yang nak jadi batu api nak sampaikan kat Linda Onn terus..huhu... biasala dalam dunia nie bukan semua orang suka kita..

Efa Nareesha geram Syamsul Yusof tidak masukkan namanya dalam senarai pelakon Khurafat

Posted: 01 Mar 2011 11:59 PM PST


Baru-baru ini Melodi ada menyiarkan pelakon Efa Nareesha bengang kerana Syamsul Yusof tidak meletakkan namanya dalam senarai pelakon Filem Khurafat.

Bila Sensasi fikir-fikir,hmm bila pulak si Efa nie ada dalam filem khurafat tak perasan pun.

Rupa-rupanya si Efa nie lah yang membawa watak sebagai hantu dalam filem Khurafat.

Tanpa hantunya tak adalah seramnya ,ye tak?

Kenapa Syamsul Yusof tak memasukkan nama Efa? mungkin kerana watak hantu tue berlakon takda skrip kot? sebab dia hanya menonjolkan wajahnya sahaja? atau Syamsul lupa nak letak,atau Syamsul nak jimat ink pen,eh ink printer?

Apa pun isunya pihak Datuk Yusuf Haslam bengang dengan sikap Efa yang memperbesarkan isu ini.

Terbaru Efa juga meluahkan rasa tidak puas hatinya di Facebook dan menyumpah Teater Bangsawan Siti Zulaikha menjadi huru hara.

Ini semua kerana gara-gara pada awalnya dia dipujuk supaya menyertai teater tersebut,lepas tue dia pun memberikan komitment penuh dan sentiasa hadir latihan demi menjayakan Teater,tapi pada saat akhir namanya dikeluarkan. Mungkin pihak produksi tidak berpuas hati dengan lakonannya?







Fazura masuk hospital kerana silikon pecah?

Posted: 01 Mar 2011 11:49 PM PST




Fazura yang baru-baru ini dilantik menjadi duta dan model produk LUX telah dikatakan masuk hospital.

Menurut sumber,Fazura masuk ke hospital kerana silikon nya pecah.Apabila bercakap pasal silikon ,tentunya orang akan berpendapat ada kaitan dengan bahagian dada wanita,atau bahagian punggung ,ataupun hidung.

Sensasi tengok Fazura nie mcm natural je tak nampak pun unsur-unsur silikon.Tp kadang kala orang mungkin tak suka melihat kecantikan Fazura lalu menyebarkan cerita yang kononnya fazura nie fake sampai masuk hospital sebab silikonnya pecah dan dimasukkan ke Hospital Serdang.

Apabila gossip ini disampaikan kepada Fazura,dia hanya tergelak dan cakap yang dia sebenarnya berada di KLCC dengan rakan-rakan artis pada waktu yang sama dia dikatakan masuk hospital.

Dan untuk menyokong ceritanya Fazura memberikan gambarnya di KLCC sebagai bukti.





Fazura di KLCC dengan rakan artis


Fazura lepaking kat kedai makan

Christiano Ronaldo bakal berkahwin dan dapat anak kedua

Posted: 01 Mar 2011 11:29 PM PST



Bintang bola sepak terkenal Christiano Ronaldo telah melamar kekasihnya Irina Sheikh ,seorang model bikini Sports wear pada hari kekasih lepas.

Mereka dah bercinta 10 bulan.Chritiano kini berusia 26 tahun dan kekasihnya 25 tahun.
Sekarang ini pasangan ini subuk mendeiakan persiapan kahwin mereka.

Dengar cerita Irina kini sedang mengandungkan anak tunangnya ,dan perutnya juga semakin membesar.

Christiano telah mempunyai seorang anak lelaki yang dilahirkan melalui ibu tumpang yang identitinya dirahsiakan sehingga kini.Anaknya bernama Christiano Ronaldo Jr dijaga ibu christiano,iaitu Dolores.

Irina Sheikh adalah wanita kacukan Russia dan Turki,menurut Irina,wajahnya yang eksotik itu datang dari genetik bapanya yang berketurunan turki.

Cantik kan..memang sepadan sangat derang berdua nie.