Adsense

Rabu, 23 Mac 2011

OHBULAN!

OHBULAN!


(Video HD) Got To Go – Najwa Mahiaddin, Relax & Catchy.

Posted: 23 Mar 2011 09:49 PM PDT

(Video HD) Got To Go – Najwa Mahiaddin, Relax & Catchy.

We love the part when Najwa pronounce, "you got to go", followed by "go go go, go go go". Sangat relaxing & catchy. Sebagai pendokong genre Soul, secara jujurnya kami rasa Najwa mampu menarik golongan 28 tahun ke atas untuk setia menjadi pendengarnya.

Why you should what the video clip?

Kehadiran Atilia dalam video klip Got To Go bukan satu perkara yang janggal. Kalau tak silap, Atilia juga aktif menyanyikan lagu-lagu berentak jazz, yang sinonim dengan genre soul. Yang penting, Atilia tampak muda & comel dalam video ini.

Satu lagi tarikan ialah kehadiran model lelaki yang bisa membuatkan anda tak mengira gadis atau mak budak terpaku melihat riak wajahnya yang kacak. Tak percaya? Enjoice dahulu Got To Go & kongsikan pandangan anda di ruangan komen selepas ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

(Video HD) Selamat Tinggal Dunia – Zizan Raja Lawak Ft Dina, Serius Best!

Posted: 23 Mar 2011 07:35 PM PDT

Serius sedap lagu ni! Hebat juga Zizan Raja Lawak rapping, ditambah lagi dengan kemerduan suara Dina, memang perfect! Kami menerima email daripada pengarah muzik video, "Saya Kelvin Anthony, seorang pengarah/editor dari Materealize Productions. Baru-baru ini saya berpeluang mengarah/edit muzik video Zizan ft. Dina – Selamat Tinggal. Saya telah berkongsi pengalaman saya mengenai pembikinan muzik video ini di blog saya."

Jalan cerita berkisarkan kehidupan seorang suami yang rindu terhadap isterinya. Isteri yang dikenali semenjak kecil telah meninggalkan dunia kerana kemalangan. Jalan cerita yang ringkas, tapi mesej'nya sampai kepada penonton. Enjoice video klip  Selamat Tinggal selepas ini. Akhir kata, siapa nama perempuan ni erk? Cun gila!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.