Adsense

Rabu, 2 Mac 2011

OHBULAN!

OHBULAN!


(Gambar) Farid Kamil Pose Gedik & Berstoking Belang

Posted: 02 Mar 2011 08:07 PM PST

Adakah Farid Kamil sengaja bergimik untuk media, atau dia 'sesuatu'? Satu lagi gambar nan hado yang kami terima memaparkan Farid Kamil beraksi gedik, itu tak mengapa. Yang pelik, stokinnya pun berbelang-belang. Apa ada hal kan?

Satu sisi yang lain, kami pun tergelak juga tengok pose gedik Farid Kamil. Manakala, ada satu sisi yang lain bikin kami meluat pula. Mungkin, ini strategi Farid Kamil supaya media-media menulis mengenainya, lagipun Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2010 kan dah nak dekat. Eh, sekejap. Farid Kamil ada tercalon ke?

Mungkin ni gambar lama kot, think positive jap.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Rambut Justin Bieber Dilelong Pada Harga USD$ 40,668!

Posted: 02 Mar 2011 07:20 PM PST

Kalau sudah bergelar selebriti antarabangsa, jual apa pun tetap laku. Jangankan rambut, bulu hidung pun orang sanggup beli tau!

Terkini, Justin Bieber yang terkenal dengan gaya rambut smooth silky ini telah memotong rambutnya dan menjadi rebutan para peminat. Dipercayai, rambut Justin Bieber telah dilelong pada harga USD$ 40,688, selepas dibida sebanyak 98 kali. Rambut Justin Bieber diletakkan dalam bekas plastik beserta autograf eksklusif telah diberikan kepada rancangan popular The Ellen DeGeneres Show untuk tujuan kebajikan.

Hasil kutipan akan didermakan kepada Gentle Barn Foundation, sebuah pertubuhan hak asasi haiwan yang bertempat di California.

Perez Hilton, blogger hiburan terkenal turut tersenarai sebagai individu yang menerima rambut Justin Bieber untuk tujuan yang sama. Pada 22 Februari lepas, Perez Hilton ada menyebut bahawa Justin Bieber bukan sekadar memotong rambut, sebaliknya ia merupakan satu fenomena dimana selebriti terkenal boleh memperjudikan imej sendiri demi membantu orang lain.

Kami masih tidak berkesempatan melihat gaya rambut Justin Bieber yang baru. Namun, kami terjumpa satu foto, Justin Bieber botak? Oh I shit you not.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.