Adsense

Jumaat, 4 Mac 2011

Celebrity News

Celebrity News


Gambar Seksi Baby Faralia Di Kolam versi Majalah Mangga !!!!

Posted: 03 Mar 2011 06:52 PM PST

Sudah menjadi kebiasaan dan benda wajib ambil gambar seksi dalam kolam renang, kalau tak bukan nama mempelam @ Mangga. Nak dijadikan cerita ini adalah aksi terbaru gadis seksi yang menghiasi ruangan kolam-kolam di Malaysia yang menampilkan susuk tubuh yang sudah pasti mengiurkan mata-mata jantan diluar sana terutamanya golongan yang berduit Tut **** sensort..!!



Bagi ZoOm kadang-kadang ada pihak yang terlepas pandang dengan aksi yang sedemikian rupa dan menjadi tatapan masyarakat di Malaysia. Bayangkan jika anak lelaki anda membaca dan melihat gambar sedemikian rupa setiap bulan. Malas nak komen ....anda jelah yang komen....dan nak tahu lebih lanjut mengenai Baby ni cari je dekat dalam facebook Babyfarlia

Poster Akademi Fantasia 9 !!

Posted: 03 Mar 2011 06:32 PM PST

Menurut maklumat yang ZoOm dapat inilah poster Akademi Fantasia yang akan menemui anda tidak lama lagi, dan poster ini jugalah yang akan menjadi penutup kepada program hiburan yang suatu ketika dulu mengegarkan dunia hiburan tanah air.

ZoOm : Apa Kata Anda !!?

Gossip Fazura Buat Pembedahan Payu Dara !!?

Posted: 03 Mar 2011 06:16 PM PST

Iskkk Iskkk Macam-macam cara nak menjatuhkan orang,  mangsa terbaru Fazura yang digossipkan dilaman web dan forum mengatakan beliau telah membuat pembedahan payu dara ( Silikon ). Memang laser orang tu, kepada Fazura teruskan perjuanganmu dan jangan pandang belakang, berani kerana benar takut kerana salah. WELL DONE... !! berikut "Statement" beliau ketika menjawap gossip melampau dan belum diketahui kesahihannya.


KUALA LUMPUR: Aktres Nur Fazura Sharifuddin (Fazura), 28, Khamis tampil membuat penjelasan berhubung desas desus dalam beberapa ruangan gosip baru-baru ini mengatakan dia melakukan pembedahan payu dara sehingga silikon yang dimasukkan itu pecah.
Fazura berkata, dakwaan yang mengatakan dia sedang dirawat di Hospital Serdang kerana masalah tersebut adalah tidak benar sama sekali.


"Saya tidak faham mengapa orang ingin mereka-reka cerita yang tidak benar dan saya hanya ketawa apabila mengetahui pihak itu bercerita mengenai diri saya."Perkara tersebut nyata khabar angin semata-mata dan ia jelas bertujuan
menjatuhkan kerjaya saya sebagai seorang pelakon," katanya yang ditemui pada majlis pelancaran minyak wangi terbaru keluaran Avon, Herve Leger, di sini, Khamis.Dia bagaimanapun enggan memperbesar-besarkan perkara tersebut dan memaafkan pihak yang menyebarkan fitnah itu."Ada perkara lebih penting yang harus saya beri tumpuan dan bukannya melayan cerita yang tidak benar mengenai diri saya," katanya yang telah pun menyambung kontrak sebagai jurucakap Avon selama setahun.Ditanya adakah dia tahu siapa yang menyebarkan fitnah tersebut di Internet, Fazura berkata, dia tidak berani menuduh mana-mana pihak yang menjadi dalang dalam perkara berkenaan."Saya percaya pihak yang menabur fitnah itu akan menerima akibatnya. Saya tidak risau mengenai perkara itu," ujarnya.


ZOom : APa pula kata anda di ZoOmartis Dot Net @ FAcebook ?

Scha Mengandung 9 Bulan !!!?

Posted: 03 Mar 2011 05:48 PM PST

Terkejut juga bila ZoOm terbaca Facebook mengenai kisah Scha mengandung !!!!, nak dijadikan cerita selidik dan skodeng dalam facebook, rupa-rupanya Scha mengandung hanya dalam filem @ drama terbaru beliau iaitu "Mimi Mencari Cinta".

Tetapi inilah rupa dan gaya sebenar jika ditakdirkan suatu hari nanti Scha bakal menjadi ibu yang sebenar dan bukannya lakonan semata-mata.

Jangan Marah....lawak hari jumaat...!!!!

Kalau gambar tak clear boleh la lawati Facebook Scha <--- click je 2x