Adsense

Jumaat, 11 Mac 2011

aReaL&Celebrity

aReaL&Celebrity


Terkini : Gambar + Video Gempa Bumi Dan Tsunami Di Jepun

Posted: 11 Mar 2011 07:01 PM PST

Salam Guys, Hari Ini, Dunia Sekali Lagi Di Kejutkan Dengan Berita Tsunami Yang Melada Di Sendai,Jepun, Di Anggarkan Lebih-Kurang 49 Orang Mangsa Tsunami Dan Tsunami Yang Telah Terkorban Hingga Kini *Semasa Entry Ini Di Tulis*.. Gabungan Mantop Gempa Bumi Dengan 8.9 Scala Richter Dan Tsunami Setinggi 6 Meter Ini Bukan Sahaja Mampu Untuk Menghanyutkan Kenderaan Ringan, Kapal Bapak Besar Pon Mampu Dihanyutkanya.. Siyes Memang Menakutkan..!!!

Kelihatan Puluhan Kereta Jenis MPV Pelbagai Model Terapung2 Di Permukaan Air.. Tak Tau La Ade Orang Ke Tak Kat Dalam Tu... Kalau La Ada, Tak Tahu Apa Nasib Yang Akan Diterima Oleh Mereka.... Tapi, yang Peliknya, Kalau Korang Perhatikan Video Kat Bawan Ni Kan, Ada Sorang Mamat Berbaju Hitam Kat Atas Jambatan Tu... Dia Macam Buat Derk Jer... Macam Nothing Happen.. Kalau Aku, Mau Terkencing2 Kat Dalam Seluar Lari Menyelamatkan Diri.. Apapun, Marilah Kita Mendoakan Semoga Mereka Semua Di Sana Selamat.. Terutama Skali Para Pelajar Yang Berada Di Tempat Bencana Alam Ini Terjadi... Aminn...!!


Video Semasa Kejadian Gempa Bumi Dan Tsunami Berlaku...!!!







KUALA LUMPUR: Wisma Putra meminta rakyat Malaysia mempunyai ahli keluarga di Jepun supaya menghubungi pihaknya bagi memeberikan maklumat mengenai kedudukan mereka di negara matahari terbit yang baru dilanda gempa bumi dan tsunami itu bagi memudahkan sebarang bantuan diberikan.
Jurucakapnya berkata, orang ramai boleh menghubungi talian 03-8887 4570, 03-8887 2746, 03-8889 2830, 03-8887 4770, 03-8889 2380, 019278 4566 atau melayari www.kln.gov.my.

"Kami mengalami masalah komunikasi dengan wakil kita (Kedutaan Malaysia di Tokyo) dan sedang berusaha mendapatkan maklumat terkini mengenai keadaan sebenar rakyat kita di sana.
"Usaha sedang dijalankan bagi mengesan dan menghubungi rakyat Malaysia yang ada rekod dengan kami," katanya ketika dihubungi di Putrajaya, petang ini. - Harian Metro


Sendai, Miyagi , Isu Semasa, tsunami di jepun,japan,gempa bumi,Cameron Highlands, Jalan Cameron Highlands-Simpang Pulai, Kemalangan Bas, Kemalangan Jalan Raya, KM15 ,gambar kemalangan di Jalan Pekan Nenasi, gambar kemalangan di tali air, gambar kemalangan dipahang, Isu Semasa, kemalangan bas, kemalangan bas di Jalan Pekan Nenasi,rekod, pecah rekod, nuffnang, unique visitor nuffnang, innit nuffnang, bilangan pengunjung, absolute unique visitor, count unique visitor, php unique visitor, php visitor counter, unique user, unique visitor google, unique visitor statistics, unique visitor stats, unique visitor traffic, unique visitors, website visitors, analytics unique visitors, monthly unique visitors, unique visitors definition, website unique visitors,Proton inspira,facebook,ipad,Malaysia,benci bilang cinta,youtube,world cup 2010,yahoo,justin bieber,login facebook,fb,games,utusan online terkin,google,mudah.com.my,Selangor,mail,didi games,yahoo mail,fifa,you,maher zain,david villa,justin bieber,lionel messi,luna maya,ronaldhino,din beramboi,Fernando torres,lady gaga,kaka,hanis zalikha,cristiano ronaldo,lee min ho,van persie,adam lambert,iker casillas,siti nurhaliza,mesut ozil,paul tan,fabregas
Kongsi Gosip Ini Di Facebook Anda Dengan Menekan Butang LIKE Di Bawah.

Gambar-Gambar Menarik Di Sebalik Tabir Filem "Cun"

Posted: 10 Mar 2011 09:54 PM PST

Salam Hari Jumaat Buat Semua,Sejak Kebelakangan Ini Kalau Korang Perasan La Kan, Banyak Bebenor Filem Melayu Yang Ditayangkan Di Pawagam.. Tak Macam 2-3 Tahun Lepas Yang Kuntitinya Boleh Di Kira Dengan Menggunakan Jari Jer.. Ini Menunjukan Bahawa Sambutan Yang DiterimaUntuk Filem Melayu Sekarang Ni Amat Baik.. Terbaru Filem Berjudul "Cun" Bakal Ditayangkan Di Pawagam Seluruh Malaysia Pada 31 March Ini..



Apa Yang Membuatkan Filen Ini Lebih Menarik Adalah Barisan Pelakon Yang Mantop, Diantaranya Maya Karin, Remy Ishak,Ning Baizura,Kartina Aziz, Faezah Elai "WoW", Jehan Miskin, Nadia Nisha, Mohd. Erzan Shahwira Dan Ramai Lagi...Jadi, Jangan Lupa Untuk Menonton Filem Komedi+Cintan-Cintun "Cun" Yang Bakal Ditayangkan Di Pawagam Berhampiran Anda Tidak Lama Lagi Okey... Moh Le Layan Gambar Sekitar Penggambaran Filem "Cun" Ni... Zazzz......


Trailer Filem "Cun"






Sinopsis Filem Cun

Luna Latisya seorang pengacara terkenal, bercinta dengan Ryan Hidayat, seorang pelakon. Program yang diacarakannya (Meletops) memerlukan beliau menerjah kehidupan peribadi selebriti tanahair. Yang terkini, 'Meletops' ke rumah Ryan Hidayat untuk kejutan hari lahirnya. Namun lain pula yang terjadi apabila Ryan ditemui bersekedudukan dengan seorang artis baru, Siti Senjakala. Luna berang lalu terus memandu pergi bersama Tom, pembantu peribadinya. Tom membawa Luna ke kampung halamannya di Utara Semenanjung. Sampai di kawasan kampung, kereta Luna tersekat di kawasan lumpur, memaksa Luna dan Tom bermalam di dalam kereta.
Keesokannya, mereka ditemui oleh Atan, kawan baik Tom di kampung. Mereka dibawa ke rumah Atan. Pada awalnya Luna sukar menyesuaikan diri dengan persekitaran kampung. Setelah beberapa hari, kereta Luna masih belum siap. Luna tiada pilihan, kecuali terus bermalam di rumah Atan. Namun keluarga besar Atan yang cepat mesra menyebabkan Luna mula menyesuaikan diri. Adik Atan, Manis, gadis `istimewa' sangat sukakan Luna. Kereta sudah siap, tibalah masa Luna perlu kembali ke Kuala Lumpur. Luna yang mula jatuh hati dengan persekitaran dan orang-orang di situ meminta izin untuk tinggal lebih lama. Semua orang gembira dengan keputusan Luna. Luna dan Atan semakin rapat, walaupun sering tak sependapat.
Luna kini mengenali kehidupan kampung yang selama ini begitu jauh daripada dirinya. Daripada bermain lumpur di sawah, menunggang kerbau, hinggalah memasak di dapur kayu, semua sudah dipelajarinya. Orang popular sepertinya, lambat-laun pasti dapat dijejaki. Krew penerbitan 'Meletops' dapat menjejaki Luna. Ryan turut serta untuk memujuk. Luna tiada pilihan, kecuali pulang ke KL apabila Atan menghalaunya setelah menyangka Luna adalah tunangan Ryan yang selama ini cuba disembunyikan oleh Luna. Luna kini kembali mengacara. Candy, penerbit rancangan 'Meletops' sentiasa mahukan rancangannya mengungguli carta teratas. Tanpa pengetahuan Luna, Candy menjemput Atan menjadi tetamu rancangannya. Atan bersetuju. Merekapun bertolak ke KL menaiki lori Atan. Rancangan bersiaran secara langsung, Atan dibawa masuk… Luna dan Atan terkedu apabila bertentang mata. Atan marahkan Luna kerana menyangka Luna menipu dan mempermainkannya. Luna pula marahkan Candy kerana memperalatkan mereka berdua untuk menaikkan lagi carta rancangan 'Meletops'

P/s:Filem Melayu Terakhir Yang Korang Tengok Di Pawagam ? Cer Citer, Cer Citer....




Album Penuh Remy Ishak, Filem Cun, Filem Cun Youtube, Foto Maya Karin & Remy Ishak, Gambar Maya Karin & Remy Ishak, Gambar Remy Ishak, Gambar Seksi Maya Karin & Remy Ishak, Gambar Seksi Remy Ishak, Gossip Cinta Maya Karin & Remy Ishak, Gossip Cinta Remy Ishak, Gossip Maya Karin & Remy Ishak, Kekasih Remy Ishak, Kisah Terbaru Maya Karin & Remy Ishak, Lagu Remy Ishak, Maya Karin & Remy Ishak, MP3 Terbaru Remy Ishak, Pelakon Filem Cun, Pelakon Wanita Filem Cun, Remy Ishak Jadi Penyanyi, Soundtrack Filem Cun, Tarikh Tayangan Filem Cun, Trailer Filem Cun,Cameron Highlands, Jalan Cameron Highlands-Simpang Pulai, Kemalangan Bas, Kemalangan Jalan Raya, KM15 ,gambar kemalangan di Jalan Pekan Nenasi, gambar kemalangan di tali air, gambar kemalangan dipahang, Isu Semasa, kemalangan bas, kemalangan bas di Jalan Pekan Nenasi,rekod, pecah rekod, nuffnang, unique visitor nuffnang, innit nuffnang, bilangan pengunjung, absolute unique visitor, count unique visitor, php unique visitor, php visitor counter, unique user, unique visitor google, unique visitor statistics, unique visitor stats, unique visitor traffic, unique visitors, website visitors, analytics unique visitors, monthly unique visitors, unique visitors definition, website unique visitors,Proton inspira,facebook,ipad,Malaysia,benci bilang cinta,youtube,world cup 2010,yahoo,justin bieber,login facebook,fb,games,utusan online terkin,google,mudah.com.my,Selangor,mail,didi games,yahoo mail,fifa,you,maher zain,david villa,justin bieber,lionel messi,luna maya,ronaldhino,din beramboi,Fernando torres,lady gaga,kaka,hanis zalikha,cristiano ronaldo,lee min ho,van persie,adam lambert,iker casillas,siti nurhaliza,mesut ozil,paul tan,fabregas
Kongsi Gosip Ini Di Facebook Anda Dengan Menekan Butang LIKE Di Bawah.