Adsense

Jumaat, 4 Februari 2011

Gossip Artis Malaysia :: Sensasi Selebriti

Gossip Artis Malaysia :: Sensasi Selebriti


Ameng Spring Ditahan Kerana Miliki Dadah Jenis Ganja Dan Syabu?

Posted: 04 Feb 2011 06:38 AM PST

Laporan Buletin Utama ada menyatakan seorang vokalis kumpulan rock dan isteri ditahan di sebuah hotel di Melaka kerana memiliki dadah jenis ganja dan syabu. Abang PEON terus mencari identiti vokalis rock ini kerana gambar di atas di"blur"kan. Kemudian Abang PEON terbaca sesuatu di Twitter Hazrey, seorang wartawan yang jitu.

Faizal Tahir bercerai dengan isteri ?

Posted: 04 Feb 2011 06:34 AM PST

Lagi..lagi..artis bercerai, Khabar angin tesebar luas di internet mengatakan Faizal Tahir goyah dlm hubungan rumahtangganya, tak sudah dengan itu kami terima berita pula mengatakan Faizal Tahir telah bercerai dengan isterinya..nie lagi panas..Benarkah Faizal berita nie?


Faizal Tahir atau nama sebenarnya Ahmad Faizal Mohammad Tahir 30, mengulas "Perkara seperti ini tidak pernah terjadi dalam hubungan keluarganya. Ianya semata-mata cabaran dalam keriernya sebagai seorang artis yang kian meningkat naik. Perkara ini adalah gosip dan fitnah semata-mata dan mereka yg menyebarkan fitnah ini adalah mereka yang irihati dengan saya dan hanya perbuatan "orang gila".Saya Faizal Tahir dan isteri Siti Raihanim amat bahagia dengan anak-nak kami. Kami tidak nafikan dalam rumahtangga tetap ada pergaduhan tetapi tidak sampai ketahap pencerian"..

Kata orang tua2 sedangkan lidah boleh tergigit nie..kan rumahtangga Faizal Tahir ada pasti goyahnya..hu hu.

Zizie Ezette Masuk Wad Disyaki Demam Denggi

Posted: 04 Feb 2011 06:31 AM PST

Saya mula ditahan di wad sejak malam tadi (Isnin). Sebenarnya sejak semalam lagi saya sudah mula demam dan menggigil yang teruk. Memandangkan saya berada berseorangan di rumah sebab suami kini berada di Sabah, saya tidak larat untuk ke klinik sendiri. Mujurlah pada malam semalam (Isnin) ibu datang ke rumah dan menghantar saya ke hospital.

Zizie cakap dia rasa dia kena demam denggi semasa bercuti di Filipina baru-baru ini. Buat masa ini, doktor masih belum mengesahkan sama ada sakit Zizie benar-benar demam denggi. Kena tunggu 2-3 hari lagi. Tapi semua simptom sememangnya menjurus kepada demam denggi.

Kami doakan agar Zizie cepat sembuh. Bahaya tue demam denggi. Boleh membawa maut. Sila minum air 100 Plus banyak-banyak. Korang ada pengalaman tak demam denggi nie? Kalau ada cuba cerita sikit untuk dikongsi bersama.