Adsense

Khamis, 24 Februari 2011

Celebrity News

Celebrity News


Gossip Daphne Iking Kahwin Lelaki Melayu Dan Masuk Islam !

Posted: 24 Feb 2011 04:51 AM PST

Entah betul atau tidak tapi ini yang tersebar diluar sana, walaupun gossip keretakan keluarga beliau yang masih belum nampak kesudahanya di mahkamah. Kisah panas ini turut menjadi topik hangat penulis blog diluar sana yang mengatakan beliau sudah memeluk agama islam.


Nak dijadikan cerita baca je ZoOm terbaca blog Teratakarmo ni :


Semalam ada Event yang aku kena pergi. Ramai jugaklah geng talibarut yang datang Event kat The Actors Studio @ Lot 10. Bab event nanti aku ceritakan. Sekarang nie aku ingin mewarwarkan mengenai seorang artis yang hadir pada malam tu. Beliau adalah Daphne Iking. Memula tak perasaan, lepas beliau lalu depan aku baru perasaan.



Sebenarnya aku sempat Interview beliau setelah bergambar dengan beliau sebab dah lama hajat aku ingin bertanya kesahihan mengenai perkara ini dan akhirnya segala pertanyaan terjawab malam semalam. Soalan Cepumas yang aku tanya kepada beliau.."Ehh..daphne betul kerr you dah converted?" jawapan dari mulut beliau sendiri...



 " Alhamdullilah" Betul saya dah masuk Islam. Weeee..teruja aku mendengar jawapan dari mulut beliau sendiri. Thanks Daphne., You memang superb. Banyak soalan aku nak tanya beliau selepas event ,namun disebabkan aku sibuk mengambil gambar dan beliau pun dah gerak dulu jadi tak sempat nak bertanya. Namun aku sempat confirmkan dengan beliau sesuatu perkara lagi iaitu Beliau telah pun bersuami @ bernikah. Tahniah!!

Syukur Alhamdullilah bertambah lagi seorang umat Islam. Apa yang pasti seronok bercakap bahasa Sabah dengan beliau. Memang peramah gilerr. Next time aku ingat nak interbiu suami beliau pulak. Gambar suami beliau ada bersama dengan aku namun aku kena mintak kebenaran dari beliau untuk dipaparkan. Tak sedaplah nanti sebab aku faham beliau pun perlu privacy.

ZoOm : Apa Kata Anda ?