Adsense

Selasa, 4 Januari 2011

borak kosong

borak kosong


Mati kerana pakai kondom di kepala

Posted: 04 Jan 2011 09:30 PM PST

Gary Ashbrook ditemukan mati tanpa pakaian di dalam biliknya, dan kepalanya dipakaikan kondom hingga menutupi wajahnya.

Hasil penyelidikan menyebutkan, nyawa lelaki berusia 31 tahun  ini melayang kerana memakai kondom di kepalanya.

Selains fungsi utamanya kondom  sebagai alat  seksual, kondom juga bermanfaat menambah sensasi ketika berhubungan seks. Dan dikatakan Gary mencari sensasi itu.

Gary ditemukan mati dan di sekelilingnya, terdapat sejumlah tin nitrous oxide,  gas bius yang biasa digunakan untuk meningkatkan ghairah seks.

Gary disyaki sengaja membalut kepalanya dengan kondom demi mendapatkan kenikmatan seksual. Lelaki homoseksual dengan HIV positif ini melakukan aksinya setelah mendapat informasi dari temannya di internet.

"Dia memiliki kebiasaan membalut wajahnya dengan kondom sejak dua ,tiga bulan terakhir ini. Dia meniru aksi teman-temannya di Internet demi meningkatkan ghairah seksual," kata Michael Young, teman satu rumahnya.

Young melihat perkara aneh itu semacam sadomasokis, kecenderungan tidak normal untuk mendapatkan kenikmatan seksual. "Saya yakin apa yang terjadi adalah kemalangan. Saya yakin dia tidak bunuh diri, melainkan hanya melakukan  idea gilanya."(link)

[Aneh] Hilangkan AIDS dengan menyetubuhi bayi

Posted: 04 Jan 2011 08:35 PM PST

Selain terkenal dengan kejadian jenayah yang tinggi, Afrika Selatan juga dikenali sebagai salah satu kawasan di dunia dengan angka penghidap HIV/AIDS tertinggi.

Di negeri ini, seks memang sesuatu yang biasa dan jumlah pemerkosaan pun amat tinggi. Bahkan, Afrika Selatan disebut sebagai "Ibu kota Pemerkosaan". Berbagai isu tentang AIDS dikatakan ada dinegara ini. Selama Piala Dunia 2010, isu semakin kencang. Dan yang turut merebak isu aneh tentang cara menghilang penyakit ini dengan  mandi shower.

Dan ada juga yang mengatakan AIDS akan hilang jika pesakit menyetubuhi bayi. Bahkan, Presiden Jacob Zuma sendiri yang mengatakan AIDS boleh hilang dengan mandi shower.

Namun, isu menyetubuhi bayi untuk menyembuhkan AIDS muncul secara tiba-tiba dari masyarakat. Ini tentu menghebohkan. Masyarakat  semakin khuatir akan terjadi pemerkosaan yang meningkat, terutama kepada anak remaja "Ini memang sudah gila. Akhirnya, Nelson Mandela  meredakan kekhuatiran itu. Dia memberitahu  bahwa AIDS tetap penyakit berbahaya yang belum ada ubatnya,.

 AIDS sudah merebak dan menjadi perhatian di Afrika Selatan. Bahkan di  Swaziland, 3 dari 4 orang terjangkit virus HIV penyebab AIDS.

sumber : http://www.ngobrolaja.com

Cara berkasih dan berkahwin paling gila di Jepun

Posted: 04 Jan 2011 07:45 PM PST

Zaman memang semakin GILA kerana ada trend bagi lelaki di Jepun berpindah daripada berkahwin dan berkasih dengan manusia, sekarang berpindah kepada patung. Bagi mereka berkahwin dan berkasih dengan patung tidak banyak kerenah serta boleh bertukar bila -bila masa tanpa ada perasaan cemburu.

Ada di antara mereka yang mempunyai koleksi patung sampai ratusan biji. Menurut lelaki yang mempunyai patung ratusan biji ini, kekasih patung ini tidak mungkin mengkhianati mereka.








bk-semakin maju manusia semakin pelik perangai mereka


Seorang Ibu mati ditembak oleh anaknya yang berusia 10 tahun

Posted: 04 Jan 2011 06:47 PM PST

Kesian ibu ini mati ditangan anaknya sendiri dan lebih menyedihkan anak ini
baru berusia 10 tahun...saya petik dari myMetro


OHIO (Amerika Syarikat): Seorang kanak-kanak lelaki berusia 10 tahun ditahan selepas dia memberitahu jiran yang dia sudah menembak ibunya hingga mati.

Deborah McVay, 46, ditemui mati selepas cedera akibat satu das tembakan di kepalanya Ahad lalu di Big Prairie di pertengahan jalan antara Cleveland dan Columbus di Ohio. Menurut polis, anggota paramedik menemui Deborah tertiarap di atas lantai di ruang tamu kediamannya. Dia disahkan mati di tempat kejadian dan dipercayai peluru ditembak daripada pistol .22 kaliber. Pihak berkuasa bergegas ke kediaman wanita itu selepas seorang jiran menghubungi polis memberitahu anak Deborah menemuinya dan mengatakan dia baru menembak ibunya. Anak lelakinya itu kini ditahan di Pusat Tahanan Juvana Daerah Richland dan akan tampil di mahkamah tengah hari ini.


Menurut pihak berkuasa, kanak-kanak yang dirahsiakan identitinya itu mempunyai sejarah masalah tingkah laku. - Agensi

[Pelik] Kerana ditinggalkan kekasih,lelaki ini menjadi gemuk

Posted: 04 Jan 2011 05:45 PM PST

Kekasih punya pasal lelaki ini memilih makanan untuk mengubat hatinya yang luka
dan menyebabkan dia menjadi gemuk..saya petik dari myMetro


LONDON: Lelaki paling gemuk di dunia, Paul Mason memberitahu kekecewaan ditinggalkan kekasih mendorong nafsu makannya menjadi-jadi hinggakan berat badannya mencecah 444 kilogram.

Mason, 50, tidak berhenti makan 24 jam sehari semata-mata untuk memulihkan hatinya yang terluka. Menjelang 2009 keadaan tubuhnya menjadi terlalu gemuk sehinggakan dia tidak dapat berjalan.

Akhbar ketika itu mendedahkan bagaimana dia memerlukan pembedahan bagi mengurangkan makanan yang diambil jika dia mahu terus hidup.

Sejak itu Mason yang berasal dari Ipswich sudah mengurangkan lebih 190 kilogram dan melepaskan gelaran Lelaki Paling Gemuk di Dunia dipegangnya. Dia juga berharap akan menemui cinta baru.

Mason mendedahkan dia menghadiri makan malam dengan seorang wanita istimewa pada Hari Tinju.

Namun, dia mengakui: "Makanan adalah dadah saya. Ia memerlukan usaha untuk memperoleh saiz sekarang ini. Saya tidak pernah makan begini ketika muda. Saya kurus dan aktif ketika itu."

"Amalan makan tanpa henti 24 jam sehari disebabkan oleh sesuatu perkara yang berlaku ketika saya berusia 20-an. Anda boleh kata yang saya makan untuk menyembuhkan hati saya yang terluka.


"Saya bertemu seorang wanita pada usia 21 tahun dan dia membuatkan hidup saya cukup sempurna.


"Dia berbeza dengan wanita lain yang saya temui sebelum itu. Dia berusia 39 tahun dan lebih tua daripada saya. Saya masih berasa sedih untuk menceritakan apa yang berlaku.


"Saya memanggilnya Char. Saya menyukainya dan berfikir akan meneruskan hidup ini bersamanya.

"Dia mempunyai kediaman sendiri dan saya membantunya untuk menghias rumahnya. Kemudian, secara tiba-tiba dia memutuskan hubungan kami.

"Kejadian itu berlaku pada 1986 ketika saya berusia 26 tahun. Dia bertemu dengan lelaki lain dan kemudian terus bertunang." - Agensi

Dilarang Berambut Panjang Pelajar Nekad Bunuh Diri

Posted: 04 Jan 2011 04:46 PM PST

Apakah seorang perempuan yang berambut panjang dianggap jahat? Seorang pelajar yang rambutnya tidak sesuai dengan aturan sekolah seperti "dipaksa" bunuh diri oleh sekolah.

Seorang pelajar perempuan yang tinggal di sebuah desa Wangsangang daerah Shandong China diberi peringatan dan disuruh balik sebanyak 3 kali oleh gurunya di Sekolah Menengah West Campus. Kerana tidak boleh menerima, dia bunuh diri dengan meminum pestisida dan mengambil jalan pintas untuk mengatasi masalah ini.

Sekolah tersebut mewajibkan rambut tidak boleh melepasi bahu. Walaupun banyak pelajar perempuan lainnya  yang melanggar peraturan ini, tetapi tak tahu kenapa dia seorang yang disuruh balik kerumah sebanyak 3 kali. Ketika orang tuanya menghantar dia sekolah kembali, pihak sekolah menolak mengizinkannya  masuk.

Sekarang ini, anggota keluarganya  sangat berduka, dan akan menuntut keadilan bagi anak perempuannya

Beberapa gambar kejadian:




Patung yang boleh berjalan dengan bantuan angin

Posted: 04 Jan 2011 10:01 AM PST

Theo Jansen adalah seniman Belanda berbakat yang menciptakan patung kinetik yang mirip haiwan dan dapat berjalan dengan menggunakan kekuatan angin.

Seniman ini berhasrat untuk melepaskan makhluk-makhluk ini dalam kawasan seperti ladang ternakan di tepi pantai dan memungkinkan mereka untuk menjalani kehidupan mereka sendiri.




Bunuh diri kerana gaji guru kecil

Posted: 04 Jan 2011 09:01 AM PST

David Both, 47, warga England yang ditemukan mati di rumahnya di Perumahan Danau Bogor Raya, Blok T-H, Kecamatan Bogor Timur, Kota Bogor, Jawa Barat. Mangsa disyaki bunuh diri kerana tidak boleh merayakan hari Krismas danTahun Baru 2011 bersama keluarganya di England.

Mangsa yang juga guru di sekolah antarabangsa di Bogor, Jawa Barat disyaki berputus asa kerana gajinya yang sangat kecil.

Dia pun mengakhiri hidupnya dengan meminum ubat penyumbat darah dengan  berlebihan yang dicampur dengan alkohol.

Mangsa meninggalkan sekeping surat  yang ditujukan untuk ibunya. Dia menuliskan kekecewaannya, tidak boleh merayakan hari Krismas dan Tahun Baru 2011 bersama  ibunya.

Mutijan, seorang pengawal Perumahan Danau Bogor Raya terkejut ketika mendekati rumah mangsa. Di depan pintunya ada sekeping kertas yang ditulis berbunyi, "Jangan masuk ke rumah ini sendirian kerana saya sudah bunuh diri."

"Setelah membaca, dia terus melaporkan kejadian ini kepada Mapolsek Bogor Timur," jelasnya. Petugas  kemudiannya membawa mayat mangsa ke hospital PMI Bogor untuk di bedah siasat.

Ketua siasatan jenayah polis, Indra Gunawan berkata, berdasarkan surat yang telah dituliskannya, mangsa bunuh diri kerana gajinya terlalu kecil sehingga dia tidakboleh balik. "Korban hanya boleh merayakan Tahun Baru bersama kenalan di Malaysia saja."

[Aneh] Sepasang ular sawa dinikahkan untuk kemakmuran desa

Posted: 04 Jan 2011 08:45 AM PST

Sepasang ular sawa yang dinikahkan

Ratusan warga desa di Svay Rolum, Kamboja, berkumpul di hari pernikahan dua ekor ular sawa. Si betina berukuran 4,8 meter dengan berat 90 kilogram sementara pasangannya lebih kecil.

Para peramal percaya jika ular sawa itu adalah ular bertuah yang akan membawa kemakmuran dan kedamaian di desa tersebut.

Dalam upacara pernikahan yang berlangsung itu diakhiri dengan bikshu agama Buddha memberikan berkat dan para warga desa menyirami mereka dengan bunga dan musik pernikahan dimainkan.

Warga Kamboja yang kebanyakan beragama Buddha juga memiliki kepercayaan animisme, sebuah kepercayaan di mana roh boleh hidup di objek manapun. Jika sejumlah haiwan aneh muncul maka warga setempat kemudian merayakannya.-Sumber: AP (TRIBUNNEWS.COM )

Kocek 'kering' kerana makan anjing

Posted: 04 Jan 2011 07:15 AM PST

Undang-undang perlindungan haiwan Taiwan berjaya mengempiskan kocek lima warga negara pulau itu kerana memakan daging anjing.

Lima orang tersebut menangkap dua ekor anjing. Mereka lalu memukul anjing itu sehingga mati dan kemudian berpesta memakan daging -daging anjing itu.

Di negara China  memakan daging anjing adalah pekara biasa  tetapi  di Taiwan menjadi satu kesalahan kerana pemerintah Taiwan telah melaksanakan hukuman pelindungan haiwan. Lma orang tadi telah terkena batunya. Hakim menjatuhkan hukuman dengan mendenda  mereka sebanyak 3.000 dollar AS.

"Ini kes pertama di Taiwan sejak sepuluh tahun lalu," kata Hsieh Sung-chih dari pemerintah kota Taipei.-kompas.com

Pemain hoki ais yang menjaringkan gol daripada belakang gol

Posted: 04 Jan 2011 06:40 AM PST





LETAK MAKLUMAT IKLAN

Panjang betul akal pemain ini......

Sushi pembungkusnya dibuat daripada emas

Posted: 04 Jan 2011 05:00 AM PST

Seorang tukang masak dari Filipina telah menciptakan sushi yang paling mahal, bungkusannya daripada  emas dan berlian kecil Afrika .

Angelito Araneta Jr, seorang chef muda dari Manila, berhasil menciptakan makanan lazat untuk orang-orang kaya dan terkenal. Bahan yang digunakan dalam penyajian sushi nya tidak jauh berbeza dari  sushi biasa  kecuali untuk beberapa lembaran tipis dari emas 24 karat dan sejumlah 0,20 karat berlian Afrika.


 Lima keping emas dan berlian sushi berharga sekitar $ 2750 dan dapat ditemukan di sebuah restoran di Manila. Anda mungkin berfikir tidak ada yang membeli hidangan ini kerana sangat mahal, tetapi menurut Angelito Araneta Jr, sushi unik sering digunakan dalam majlis pernikahan dan makan bersama kekasih.



Roger Federer dan Nadal main tenis atas permukaan terapung ditengah laut

Posted: 04 Jan 2011 04:00 AM PST

Bermain tenis di atas pemukaan air laut sepertinya sesuatu yang mustahil, tapi dengan usaha pasti boleh dilakukan Apalagi kali ini yang bertanding adalah pemain tenis nombor satu dunia iaitu Rafael Nadal dari Sepanyol dan Roger Federer dari Switzerland .

Mereka bermain diatas gelanggang tenis terapung di pantai barat Doha Qatar dalam siri promosi Doha Open (ATP World Tour), mereka mencuba gelanggang terapung ini sebelum bermain ke sesi utama di Doha Open. Mereka memiliki 25 gelar Grand Slam antara mereka. Federer 29 tahun,yang lebih tua lima tahun dari Nadal, telah memenangkan 16 daripadanya.







Itik yang pantang menyerah kalah

Posted: 04 Jan 2011 03:00 AM PST

Seekor itik jantan telah membuktikan bahawa dia masih kuat setelah mengambil risiko dengan kembali ke kolam kesukaannya, hanya satu minggu setelah dibuang sebelah kepak.

Charlie menderita patah kepak yang parah setelah ditembak ketika berenang di kolam. Cedera yang dialaminya sangat parah sehingga doktor haiwan tidak memiliki pilihan selain harus membuang kepaknya.Charlie dibawa ke Kedoktoran Bedah Haiwan Grove Lodge di Worthing .




Itik ini seperti mendapat kepuasan sendiri dan nampaknya  itik ini baik-baik saja dan menjadi seperti selebriti sekarang.

 bk -itik pun pantang menyerah kalah,apalagi kita manusia harus bersikap begitu

Inilah wajah perempuan yang melakukan hubungan seks 200 kali degan remaja 12 tahun

Posted: 04 Jan 2011 02:15 AM PST


Seorang perempuan dari Teesside, England, yang melakukan hubungan seks hampir 200 kali dengan seorang anak berusia 12 tahun dijatuhi hukuman 12 tahun penjara.
Ketika menjatuhkan hukuman, hakim pengadilan Teesside, John Walford, menyebut kes ini mengejutkan.
Pendakwa Richard Bennett mengatakan tindakan Sullivan bermula ketika dia mengadakan pesta Tahun Baru 2009 yang diadakan beberapa hari setelah Tahun Baru.

Alkohol termasuk minuman keras yang disediakan ketika itu dan anak-anak yang hadir di pesta itu bebas meminum minuman keras itu.

Nama remaja itu dirahsiakan kerana alasan hukum. Kepada polisi dia mengaku meminum 10 botol campuran vodka dan mabuk.

Menurut Bennet, Sullivan membawa anak yang mabukitu ke tempat tidur, melanjanginya dan kemudian melakukan hubungan seks.

Angela Sullivan  juga memberikan hadiah sepasang kasut sukan kepada remaja itu setelah tidur bersamanya yang ke-100 kali.

Ibu berusia 36 tahun itu mengaku 10 dakwaan menyebabkan seorang anak melakukan kegiatan seksual.

Ketika polisi menangkap Sullivan, Oktober tahun lalu, mereka menemukan catatan harian dengan tanda bintang pada 191 tarikh mereka melakukan hubungan seks.

Polisi mengatakan Sullivan telah memanfaatkan seorang remaja laki-laki  dan mengeksploitasi keadaan.

Bennett mengatakan Sullivan telah memelihara mangsa dengan membelikan berbagai hadiah agar tetap bahagia.
Dia menambahkan ada rakaman video di handphone Sullivan yang menunjukkan dia sedang berhubungan intim dengan remaja tersebut.(link)

Kerana kebodohan habis bumbung rumahnya runtuh

Posted: 04 Jan 2011 01:00 AM PST



LETAK MAKLUMAT IKLAN

Kerana ingin bebas daripada internet lelaki ini kurung diri dalam bilik mandi

Posted: 04 Jan 2011 12:40 AM PST


Ingin bebas dari hidup bergantung kepada internet, seorangl elaki melakukan aksi ekstrim. Dia sengaja mengurung dirinya di bilik mandi selama lima hari.

Mark Malkoff sengaja melakukan aksi tersebut kerana sudah tidak tahu lagi bagaimana cara melepaskan diri dari jeratan internet yang sangat begitu menggoda  dirinya.

Da mengaku pernah cuba melakukan cara konvensional, iaitu dengan mengurangi waktu berinternetnya. Namun itu sia-sia, godaan internet mampu meruntuhkan segala usahanya.

Malkoff mengaku dalam 'pertapaan' di bilik mandinya itu dia berusaha untuk menghindari internet, handset, laptop, Twitter, Facebook, email, dan mengunjungi laman web berita.

"Saya perlukan tempat yang tak ada gangguan sama sekali," tegasnya.

Untuk mengurangi rasa bosan, Malkoff  sudah menyiapkan beberapa aktiviti seperti  menulis surat cinta untuk isterinya, bermain gitar, membaca, melukis, dan lainnya.Semuanya jauh daripada internet.
  

Hillary Clinton rompak bank?

Posted: 03 Jan 2011 11:30 PM PST

Sebuah bank di Sterling, Virginia, dirompak dan dari rakaman CCTV dilihat bahawa perompak itu bersenjata dan berwajah Menteri Luar Negeri AS Hillary Clinton.

Wajah Hillary muncul kerana perompak lelaki itu mengenakan topeng Hillary Clinton ketika merompak bank dan lari dengan wang dalam jumlah yang tak diketahui.


Lelaki yang tingginya sekitar 183 sentimeter tersebut berjalan memasuki Bank Wachovia di Community Plaza di Loudon County menuju kepada seorang teller dan kemudian lari meninggalkan bank tersebut ke arah yang tidak diketahui.


Rompakan itu adalah yang kedua bagi bank yang terletak jauh di pinggiran Washington.Rompakan yang pertama juga dikatakan menggunakan senjata. Perompaknya ialah Benjamin L. Sebastian, 32, dari Inwood, Virginia Barat.

Sebastian yang disyaki adalah perampok bank berantai, ditangkap pada 11 Disember lalu dan didakwa dengan enam tuduhan perompakan bank, termasuk Bank Sterling Wachovia dan  Bank of America di Legal Plaza, Sterling, pada 6 Oktober lalu.

Saksi mengatakan, perompak itu mengenakan jaket hitam dan tshirt berwarna merah, selain  topeng Hillary Clinton.

Kraig Troxell, seorang juru cakap pejabat sheriff, mengatakan bahawa mereka telah memeriksa  untuk mencari tahu apakah rompakan tersebut mungkin ada hubungannya dengan kes lain.Masih belum jelas apakah rompakan tersebut bermotif politik atau tidak.(link)

[Gila] Restoran yang cuci habis duit anda

Posted: 03 Jan 2011 10:30 PM PST

Kalau mendengar sebuah restoran yang mempunyai menu dengan harga yang sangat mahal pasti kita akan membayangkan restoran dengan bangunan dan design yang mewah. Tetapi, kali ini anda tidak akan percaya, kerana restoran yang menu-menunya yang berharga sangat mahal ternyata bangunan tidak mewah sama sekali, malah lokasinya juga terletak di tempat yang terpencil iaitu ditengah kebun sayuran dan mawar yang segar. Tepatnya di Yountville, lembah Napa, di California, Amerika Syarikat.




Namanya saja aneh "French Laundry Restaurant". Entah kenapa restoran ini memakai kata laundry yang  bererti mencuci. Apakah yang dimaksud adalah restoran ini akan 'mencuci' habis wang pengunjungnya dengan harga-harga makanannya yang sangat mahal. Inilah menu dan harga makanan direstoran ini...

USD 800 Meal

USD 120 Meal

USD 280 Meal

USD 90 Meal

USD 70 Meal

USD 190 Meal

dan bil yang keluarkan untuk sekali makan



Pemiliknya adalah Thomas Keller, bekas ketua jurumasak yang sempat mendapat pengiktirafan juru masak terbaik di Amerika Syarikat menurut versi sebuah majalah. Dan restoran ini adalah merupakan restoran Perancis yang terkenal dengan menu nya yang menggoyang lidah.

bk-mahal gila beb..kalau ada duit sekalipun rasa-rasa nak tak anda makan direstoran ini?