Adsense

Rabu, 1 Disember 2010

Sensasi

Sensasi


Gambar Muhammad Ali,Bekas suami Maya Karin tayang body

Posted: 01 Dec 2010 01:31 AM PST





Suara Justin Bieber pecah kerana meningkat dewasa

Posted: 01 Dec 2010 01:20 AM PST

Selepas nie nampaknya kita mungkin akan mendengar suara Justin Bieber Versi dewasa apabila baru baru ini Justin Bieber mengalami simptom pecah suara akibat kematangan (puberty).Justin Bieber dikatakan lambat mencapai kematangan kerana selalunya lelaki mengalami simptom tersebut semasa berumur 13-14 tahun,tp justin kini dah 16 tahun

Justin amat resah dan risau akan keadaan vokalnya ,dan dia mengupah seorang pakar penjagaan untuk mengatasi masalah tersebut.Justin telah mengupah Jan Smith seorang pakar yang telah membantu Usher semasa mengalami masalah yang sama

EH! 20 Yang Anggun Penuh Glamor

Posted: 01 Dec 2010 01:08 AM PST



EH! 20 Yang Anggun sekali lagi tampil glamor memeriahkan acara kemuncak majalah terkemuka EH! bersama Lancome.

Bersesuaian dengan tema Glitz & Glamour, kelibat artis-artis popular menawan lebih 300 pembaca bertuah yang turut sama hadir.

Tahun ini, EH! 20 Yang Anggun menampilkan :

Aurora Salwa
Adira
Alyah
Ana Rafali
Diana Jalal
Faezah Elai
Juliana Evans
Julie Woon
Lisa Surihani
Liyana Jasmay
Mimie
Nadia Fly FM
Najwa
Raja Ilya
Scah Al-Yahya
Shila OIAM
Siti Saleha
Stacy
Yuna
Zizi

20 selebriti ini dipilih berdasarkan undian pembaca. Parti ekslusif ini juga turut dihadiri 10 Lelaki Disenangi Pembaca EH! seperti Akim, Sharnaaz, Naqib, Nas-T, Iz Sulaini, Ryzal, Black, Nazim, Shaz Jazle dan Gambit.

Kelibat Siti Nurdiana, Nita, Alyah dan Ezlynn turut memeriahkan Party EH! yang berlangsung di Zouk KL.

Koleksi Pakaian Seksi Katy Perry yang diperbuat daripada Latex

Posted: 01 Dec 2010 01:05 AM PST

Penyanyi yang merupakan isteri kepada pelawak British terkenal Russell Brand ini mempunyai citarasa fesyen yang jarang ada di kalangan artis antarabangsa, iaitu suka memakai pakaian yang dibuat daripada lateks.

Lateks, dengan perkataan lainnya adalah getah merupakan bahan utama untuk membuat tayar ini juga yang Katy minat untuk dijadikan pakaian. Walaupun ketat, sendat dan seperti terseksa melihatnya, Katy tetap bersahaja memakainya dan kelihatan menarik apabila digayakan. Bukan sahaja gaunnya dibuat dari lateks, malahan pakaian dalamnya juga ada yang diperbuat daripada lateks!.

Dalam kenyataannya lagi, Katy memakai pakaian dari lateks itu untuk suka, kena dengan aliran muzik yang dibawanya dan tidak akan meninggalkan trademark nya itu selagi badannya boleh menahan memakai pakaian yang sendat mendat itu sementara dia masih muda.