Adsense

Rabu, 29 Disember 2010

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater


ADV: Ketahui Teknik Buat Duit Di Mudah.my

Posted: 29 Dec 2010 04:17 PM PST

Mahukah korang Jika Budiey Dedahkan Strategi TERHEBAT Untuk Buat Duit Cara MUDAH Dan PANTAS Di Internet Tanpa Anda Perlu Mempunyai Website Sendiri Mahupun Modal Yang BESAR?

Bukan itu aje.. Dengan menggunakan langkah & strategi ini, anda mampu buat DUIT BESAR yang tak pernah anda bayangkan selama ini walaupun anda ingin bermula dengan ZERO kos. Percaya atau tidak.. Segala-galanya akan anda KETAHUI sebentar sahaja lagi!

Memperkenalkan…

Teknik Buat Duit Di Mudah.my

Mudah.my adalah sebuah website milik Mudah.my Sdn Bhd (dulu dikenali sebagai 701Search Sdn Bhd). Laman Mudah.my menyediakan platform buat pengguna-pengguna internet untuk menjual atau membeli sesuatu barang. Tak kiralah sama ada barang yang ingin dijual atau dibeli itu barangan terpakai mahupun barangan baru.

Di Mudah.my, pengguna internet boleh menjual dan membeli pelbagai barangan termasuklah laptop, handset, kereta, motor, tanah, rumah dan apa sahaja. Malah, Mudah.my juga menyediakan ruangan khusus buat mereka yang ingin menawarkan pekerjaan atau untuk mereka yang sedang mencari kerja. Bak Opah astro kata..

Macam-macam Ade!

Anda tak perlu bayar langsung kepada Mudah.my untuk meletakkan iklan bagi barang yang ingin dijual di sana!

Fuhhh.. Banyak sungguh dan cukup menarik sekali keuntungan-keuntungan yang boleh anda perolehi dari laman Mudah.my. Sekarang, adakah anda masih mahu melepaskan peluang yang cukup hebat ini? Tetapi, masalahnya.. Adakah buat duit di Mudah.my semudah yang saya katakan?

Ya.. Ia memang MUDAH.. Nama website yang sediakan peluang untuk anda buat duit di internet ni pun Mudah.my. Memang cocok lah dengan namanya. Tambahan pula, dah ramai yang berjaya buat DUIT BESAR dengan teknik buat duit di sini. Saya mempunyai seorang rakan yang pernah mengaut keuntungan sehingga mencecah LIMA ANGKA selepas menjual barangan lama di Mudah.my!

Bagaimana caranya? Nah, Budiey mahu berikan korang peluang ini dengan mendapatkan e-buku ini…

Apa faedahnya buku ini?

  1. Ebook ini adalah panduan paling LENGKAP untuk anda mula buat duit di Mudah.my!
  2. Ebook ini mempunyai strategi step-by-step dan PROVEN untuk anda hasilkan duit besar di Mudah.my!
  3. Ebook ini mengandungi banyak CASE-STUDY yang boleh anda jadikan rujukan supaya tidak menemui kegagalan semasa menjual barang di Mudah.my.
  4. Ebook ini penuh dengan gambar-gambar yang membantu anda untuk lebih faham bagaimana anda mampu buat duit di Mudah.my. Jika ebook ini penuh dengan tulisan sahaja, ianya pasti BORING!
  5. Ebook ini akan mengajar anda daripada perkara asas hingga ke tahap ADVANCED cara buat duit di Mudah.my.
  6. Ebook ini akan membantu anda menghasilkan duit HALAL dan bukannya mengandungi unsur-unsur penipuan, blackhat dan seangkatan dengannya!
  7. Dan banyak lagi kelebihan dan faedah yang bakal anda perolehi hanya dengan mendapatkan ebook Rahsia Lubuk Duit Di Mudah.my disini!

Untuk dapatkan buku ini, Budiey sarankan korang masuk website ni:

http://rahsiamudah.my

Jom layari sekarang!!!

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Terima kasih Kepada Sponsor Bulan Mac 2008
  • Advertorial 18SX: Dapatkan E-Book Diranjang.com Sekarang!
  • Bengkel Kecantikan Sensasi Selebriti Bersama Irma Hasmie
  • Bersama Normala Samsudin di TV1
  • Tambah Pendapatan Sampingan Dengan Brooch Bunga Cute
  • Pengurus Artis Tipu Ambil Kesempatan Songlap Duit Artis
  • Kursus Solekan & Kecantikan PERCUMA di Akademi RedGlow
  • CD KET CARI DUIT POKET LAKONAN NOOR ZAM ZAM ZAKARIA, DAYANG NAZ
  • Duit Raya RM500 Dari Tayangan Unggul Astro Shaw
  • Gambar Siti Nurhaliza Canteq ke Berlakon Jadi Azizah Awek P. Ramlee?
  • Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

    Suria Showdown Band Kampus Terbaik 2011

    Posted: 29 Dec 2010 08:06 AM PST

    SURIA SHOWDOWN! Band Kampus Terbaik 2011!

    Berita baik untuk mereka yang benar meminati muzik! Suria FM dengan bangganya mengumumkan program realitinya yang pertama dalam mencungkil bakat-bakat terpendam dikalangan kumpulan band pelajar.

    Program realiti yang diberi nama SURIASHOWDOWN! Band Kampus Terbaik 2011 ini merupakan satu platform untuk mengenengahkan bakat melalui saluran professional di kalangan kumpulan band pelajar di institusi pengajian awam dan swasta. Bukan lagi angan-angan kerana ianya adalah realiti.

    Satu sesi sidang media diadakan pada 28 Disember 2010 bertempat di The Blue Chip Lounge, Swiss Garden KL. Sidang media ini dihadiri oleh semua penaja dan persembahan khas dari Kumpulan Tonawarna selain untuk mengumumkan secara rasminya pertandingan yang bakal diadakan oleh Suria FM pada bulan Januari 2011 nanti.

    Poster

    Lembaran 2011 Suria FM dibuka dengan mengadakan siri pencarian band muzik dikalangan pelajar institut pengajian tinggi awam dan swasta. Siri ujibakat ini akan bermula di bahagian utara tanah air iaitu di Penang Megamall pada 29 Januari 2011, keesokan harinya pula pada 30 Januari 2011 di East Cost Mall, Kuantan kemudian diteruskan di bahagian selatan tanahair iaitu di The Zon, Johor Bahru pada 5 Febuari 2011.

    Siri ujibakat peringkat saingan dan separuh akhir ini akan berakhir di lembah kelang iaitu di Plaza Metro Kajang, pada 6 Febuari 2011. Muzik yang di bawa terbuka kepada semua genre.

    Pertandingan ini terbuka kepada semua pelajar institusi pengajian tinggi awam dan swasta namun pertandingan ini bukan pertandingan band antara atau mewakili kampus sebaliknya hanya memerlukan penyertaan pelajar/penuntut kampus sahaja.

    Cara untuk menyertainya sangat mudah iaitu mereka yang berminat perlu datang ke tempat-tempat ujibakat yang telah disenaraikan, kemudian daftarkan band berserta kad pelajar sebagai bukti peserta tersebut benar-benar merupakan pelajar dan tunggu sehingga giliran untuk sesi saringan pertama. Kemudian 10 band yang mempunyai markah tertinggi akan masuk ke peringkat saringan kedua pada hari yang sama di waktu petangnya.

    Dari sejumlah 10 band yang memasuki saringan kedua ini, hanya 2 band sahaja yang akan dipilih untuk masuk ke peringkat akhir yang akan diadakan di Plaza Alam Sentral, Shah Alam pada 26 Febuari 2011 nanti.

    Ini bermaksud, ke lapan-lapan band yang memasuki peringkat akhir nanti adalah datang dari setiap Zon iaitu Utara, Selatan, Timur dan Lembah Kelang. Namun begitu, nama 2 band yang berjaya di setiap zon untuk keperingkat akhir nanti hanya akan diumumkan di dalam radio dan juga laman web. Jadi, mereka perlu mendengar Suria FM dan melayari laman web Suria FM di www.suriafm.com.my untuk mengetahui samada mereka berjaya atau tidak. 3 orang juri berpengalaman yang terdiri dari artis, 'otai' lama dalam industri hiburan dan wakil dari Suria FM akan dipilih untuk mengadili pertandingan diperingkat saringan dan separuh akhir.

    Bagi mereka yang berjaya tersenarai sebagai 8 band terbaik yang melangkah memasuki peringkat akhir itu nanti, rakaman suara dan video mereka akan dimainkan di dalam radio dan juga suriafm.tv ( laman video interaktif Suria FM). Syarat penyertaan, senarai nama pemenang, cara undian, rakaman video dan segala yang berkaitan tentang ' Suria Showdown! Band Kampus Terbaik 2011!' ini boleh diperolehi di laman web Suria FM.

    Band yang berjaya memenangi pertandingan ini akan membawa pulang wang tunai bernilai RM10,000 manakala tempat kedua pula sebanyak RM5,000 dan tempat ketiga sebanyak RM3,000.

    Jadi tunggu apa lagi, inilah masanya untuk membuktikan kemampuan anda kerana sudah pasti ramai yang bercita-cita untuk menjadi artis berkumpulan namun tidak diberikan peluang. Suria FM akan mengumumkan setiap perkembangan dari hari ke hari. Apa yang perlu dilakukan ialah dengan menjadikan Suria FM sebagai radio pilihan anda. Ikuti Suria FM di Facebook ( Suria FM ) dan Twitter ( suriafmradio ) untuk perkembangan terkini.

    En.Azrullah Md.Nor, COO Suria FM

    Moack Up

    Click on the following buttons to share this article with your friends:

    Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Kampus Astro Learning Carnival
  • SHOWDOWN 2011 Kembali gegarkan Malaysia
  • Tagline Baru Suria FM – MUZIK TERBAIK TANPA HENTI
  • Deejay Glamour Suria FM Macam Minah Saleh?
  • Suria FM Buat Gimik dengan Team WBS Can Am Spyder
  • Showdown Episode 3 The Battles Johor Bahru & Penang
  • Pemenang Cabaran Media Twisties Bingit Hot FM Rockstar Band Profile
  • Sudut Pidato Rancangan Terbaru Astro Awani
  • JOM SERTAI KUIZ TEKA SUARA SIAPA DI SURIA FM
  • Hafiz Penyampai Fly FM Jadi Hos Showdown 2010
  • Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.