Adsense

Khamis, 2 Disember 2010

borak kosong

borak kosong


[Aneh] Kucing berbadan babi,berkaki singa

Posted: 02 Dec 2010 09:00 PM PST

Mungkin inilah haiwan teraneh sekaligus mengerikan di dunia. Haiwan yang diberi nama Ugly Bat Boy ini adalah seekor kucing yang sangat aneh dan menakutkan. Kucing satu ini tidak mempunyai bulu  di bahagian badannya, kecuali di bahagian leher. Tapi, bulu-bulu itupun tumbuh secara liar.

Keanehan paling nyata terletak pada bahagian badan, kaki, dan wajahnya. Badan Ugly Bat Boy kelihatan seperti seekor babi, dan kakinya mirip seekor singa. Wajahnya nampak sangat menakutkan kerana tidak ditumbuhi bulu seperti seekor kucing yang normal.

Haiwan yang berusia 8 tahun itu terpaksa tinggal di klinik haiwan kerana tidak ada yang mahu memeliharanya. Staff klinik haiwan juga sudah berusaha membuatkan pamflet yang menyatakan bahawa Ugly Bat Boy adalah kucing normal  seperti kucing-kucing lainnya. Namun tidak ada yang mahu memelihara Ugly Bad Boy. Walaupun  menakutkan,  penampilan Ugly Bat Boy tetap menjadi tontonan para pelancong di Exeter, New Hampshire, Amerika.






[Gila] Nenek sanggup campak cucu sendiri dari sebuah jejantas

Posted: 02 Dec 2010 08:45 PM PST


Seorang nenek di Fairfax Country, Virginia tergamak mencampak cucunya berusia 21/2 tahun dari sebuah jejantas di tingkat lima sebuah pusat beli belah. Beberapa orang saksi melihat Carmela Dela Rosa, 50, mencampak cucunya Angelyn Ogdoc dari jejantas setinggi 50 kaki itu ke tempat parking pusat beli belah tersebut.

Kanak-kanak malang itu dikejarkan ke Hospital Inova Fairfax Country, namun meninggal dunia kerana mengalami kecederaan parah.

Pada masa kejadian, Dela Rosa keluar ke pusat beli belah Tyson's Corner Centre dengan suami, anak perempuan, dan cucunya itu. Mereka menghabiskan masa berjam-jam di situ untuk membeli belah sempena jualan murah yang diadakan di situ.

Pihak polis masih belum dapat memastikan motif sebenar Dela Rosa mencampak cucunya sehingga menyebabkan kematiannya. Carmela Dela Rosa ditahan dan akan dibicarakan atas tuduhan membunuh.-(LINK)

Bagaimana perasaan anda jika tiba-tiba ada dawai keluar dari perut?

Posted: 02 Dec 2010 07:45 PM PST

Perasaannya tertekan dan takut untuk berkahwin kerana khuatir bakal suaminya tidak dapat menerima
penyakit aneh yang dihadapinya.Begitulah perasaan yang dihadapi oleh seorang wanita bernama Noorsyaidah
40 tahun.Pada mulanya Noorsyaidah seorang yang ceria serta ringan tangan membantu orang lain,namun ketika berusia 22 tahun iaitu pada tahun 1991 ,penyakit aneh telah menimpanya.Dawai keluar daripada perutnya.Nmaun dia tetap tabah menghadapi segala dugaannya.Dia menjadi seorang guru dan dengan mengajar dia dapat melupakan penyakit anehnya ini......







Seminit punya pasal pencuri kereta terselamat

Posted: 02 Dec 2010 06:25 PM PST

Hanya kerana seminit pencuri kereta ini terselamat..inilah kelemahan undang-undang
ciptaan manusia......cuba baca laporan yang saya petik dari myMetro

NANTES: Seorang lelaki Perancis berjaya mengelak dibicarakan atas tuduhan mencuri kereta selepas peguamnya membuktikan dia ditahan seminit sebelum menjadi dewasa.

Peguam, Delphine Branquet, memberitahu mahkamah di Nantes, anak guamnya ditahan pada hari dia menyambut hari lahir pada 29 November tahun lalu.


Selepas diselidik, katanya, lelaki terbabit didapati ditahan pada jam 10.49 malam, kurang seminit daripada detik tepat dia dilahirkan 21 tahun lalu, menyebabkan tertuduh tidak layak dibicarakan sebagai seorang dewasa.


"Penahanan itu tidak cukup membuktikan tertuduh adalah seorang lelaki dewasa ketika itu berdasarkan masa dicatatkan pihak berkuasa," katanya.


Justeru, hakim sebuah mahkamah juvana berpendapat mahkamah tidak layak membicarakan tertuduh kerana dia masih remaja ketika ditahan.


Keputusan itu sekali gus menyelamatkan lelaki terbabit daripada dakwaan mencuri dan memandu kereta tanpa lesen. - AFP

Orang utan pun kena diet

Posted: 02 Dec 2010 05:46 PM PST

Semua orang perlu menjaga kesiahatan termasuk orang utan ini...


LONDON - Seekor Orang Utan betina bernama Oshine di Britain mencetuskan sensasi di Internet, lapor sebuah akhbar semalam.

Oshine menjadi tumpuan selepas ia muncul sebagai Orang Utan paling gemuk di Britain dengan beratnya mencecah 100 kilogram atau sekali ganda berat Orang Utan biasa.

Pakar-pakar percaya gaya hidupnya sebagai haiwan peliharaan selama 13 tahun di Afrika Selatan telah menyebabkan Oshine menjadi gemuk.

Bimbang dengan tahap kesihatannya itu yang akan terjejas akibat kegemukan, Oshine kini menjalani terapi diet serius bagi menurunkan berat badannya kepada normal sejak awal tahun ini. - Agensi

Hanya beberapa milimeter daripada kematian

Posted: 02 Dec 2010 04:36 PM PST


Paku sepanjang 3.5 inci nyaris menyebabkan Victor Benavidez maut. Paku yang tersasar ke bahagian lelangit dan terus menusuk sehingga ke belakang  matanya itu hanya beberapa millimeter dari otaknya daripada hasil X-ray yang diperolehi doktor di Hospital Cedars.


Semasa paku itu menusuk lelangitnya Victor tidak merasakan kesakitan dan hanya menyedari bahawa dia mengalami kecederaan selepas menjalani pemeriksaan dan imbasan X-ray di hospital.

Kejadian itu berlaku apabila dia terjatuh ke belakang dan secara tidak sengaja pistol paku dipegangnya tertembak paku lalu menusuk bahagian lelangit mulutnya dan mendapati sesuatu telah berlaku pada  bahagian dalam mulutnya.


Victor yang tinggal di Los Angeles mengalami kemalangan itu ketika membaiki bumbung sebuah rumah. Walaupun tidak merasakan kesakitan, Victor mendapati mulutnya tidak boleh bercakap sebelum menghubungi ahli keluarganya.

Doktor yang merawatnya mengatakan, jika paku itu tertusuk lebih dalam, Victor berkemungkinan besar mengalami kerosakan otak yang kekal, buta, ataupun maut. Alat pencabut gigi di gunakan oleh doktor untuk mengeluarkan paku tersebut.(link)

Gambar yang membuat kita hilang nafsu makan bila melihatnya

Posted: 02 Dec 2010 10:01 AM PST

sumber gambar : ruang-unikz.tk

Mungkin ada yang merasa geli apabial melihat tangan orang ini...
ini semua akibat penyakit......geli-tak geli inilah yang harus dihadapi oleh sesiapa
yang terkena penyakit ini....


Wanita telanjang tunjuk payudaranya sebagai protes

Posted: 02 Dec 2010 09:01 AM PST

Macam-macam hal,inilah akibat kerana tidak bersyukur dengan apa yang ada...bila gagal
sanggup pula bertelanjang kononnya tanda protes.Manusia oh manusia...

Seorang wanita di China sanggup bertelanjang dan memperlihatkan payudaranya di sebuah hospital. Zhao, yang masih bujang itu, memperlihatkan payudaranya di lhospital Kang Mei di Foushan, sebuah hospital untuk bedah plastik, sebagai protes implan payudaranya yang tidak berjaya. Zhao, yang melakukan pembedahan pembesaran payudara di hospitalt tersebut memprotes hasil kerja para doktor yang membuat dirinya menjadi kesakitan dan payudaranya yang tak seimbang.

Akibat pembedahai itu,  dirinya terpaksa berhenti lebih awal dari pekerjaannya sebagai pekerja hiburan. Zhao menuntut lebih dari 8000 Poundsterling untuk kegagalan pembedahannya dan juga kompensasi untuk penderitaan yang disebabkan kegagalan pembedahan itu. Zhao juga mengancam akan berjalan diseluruh bandar dengan bertelanjang memperlihatkan payudaranya yang 'gagal' akibat pembedahan dari hospital itu. Pihak hospital sendiri tidak mahu membayar tuntutan Zhao tapi mereka mahu melakukan pembedahan perbaikan lagi, tapi  Zhao enggan kerana dia tidak mahu dirinya di anggap seperti baju yang dipotong kemudian di jahit.

[Gila] Curi barang dan sorok di bawah lemak payudara dan lemak perut

Posted: 02 Dec 2010 08:45 AM PST

Ailene Brown kiri dan Shmeco Thomas kanan

Berita ini memang sungguh pelik sekali ,tak sangka sampai macamni sekali di menyimpan barang curi.Kejadian yang berlaku di Oklahoma,dimana dua orang wanita Ailene B. Brown, 28 dan Shmeco Vashon Thomas, 37,telah mencuri di sebuah kedai yang bernama TJ Maxx.Mereka telah mencuri barang bernilai AS$2600 iaitu 3helai seluar jeans,4 pasang kasut boot,beg duit dan beberapa sarung tangan.

Dan yang pelik barang curian itu disorokkan di bawah lipatan lemak payudara dan lemak perut.Kegiatan ini terbongkar setelah mereka ditahan oleh pihak polis dan mereka telah diperiksa.Brown juga didapati membawa pisau.Pisau itu digunakan untuk memotong tag barangan yang di curi itu.Kedua-dua wanita ini mempunyai bentuk badan yang gemuk....

saya petik : Edmond, Oklahoma (The Weekly Vice) – Ailene B. Brown, 28, and Shmeco Vashon Thomas, 37, of Oklahoma City were jailed Wednesday after they allegedly attempted to shoplift thousands of dollars in merchandise by hiding the items under their breasts and between rolls of body fat.

According to police, officers were called to the TJ Maxx in Edmond on a report that loss prevention officers had detained two large women that were observed hiding thousands of dollars in merchandise amid the nether regions of their anatomy.

Investigators say when the women were searched, officers found $2,600 worth of merchandise, including three pairs of jeans, four pairs of boots, a wallet, and some gloves.

Officers state that the women were actually hiding items in their folds of skin and fat, as well as their purses. Brown also had a knife in her purse, which was used to cut the tags off the items they allegedly intended to steal.

Brown and Thomas were booked into jail and charged with felony shoplifting.

bk-tak sangka  mereka menggunakan kelebihan badan mereka untuk melakukan kegiatan yang sebegini

Pengemis zaman sekarang

Posted: 02 Dec 2010 07:25 AM PST


Seiring dengan kemajuan teknologi mereka juga tidak 
mahu ketinggalan...

Buat gambar hanya menggunakan wang kertas

Posted: 02 Dec 2010 06:00 AM PST

Gambar-gambar di bawah ini hanya di buat menggunakan 
wang kertas di atas...







betapa tingginya kreativiti mereka
yang membuat gambar ini...


Raja dadah Brazil peminat Justine Bieber

Posted: 02 Dec 2010 05:47 AM PST

Percaya tak Raja Dadah Brazil Alexander Mendes da Silva merupakan pemunat
Justine Bieber.Rahsia ini di ketahui setelah pihak polis 
menggeledah rumahnya dan polis mendapat ada satu lukisan mural
Justin Bieber didalam sebuah bilik..






inilah  lukisan mural Justine Bieber....


Iklan yang dah macam trailer filem

Posted: 02 Dec 2010 04:00 AM PST

BEST betul iklan ni dah macam trailer filem...
mesti mahal kos nak buat iklan macam ni...




Awas! ada bayi yang nak mengamuk

Posted: 02 Dec 2010 03:00 AM PST

funny-random-pics32-4
ini bahaya..nasib baik dia bawak senapang mainan..kalau dia betul-betul mengamuk habis orang ramai….

Dalam gambar ini siapakah yang malang lelaki atau wanita?

Posted: 02 Dec 2010 02:00 AM PST

selingkuh4
Siapakah yang paling bernasib malang lelaki atau wanita?Ada mungkin berkata lelaki yang hujung sekali bernasib malang atau juga anda memikirkan wanita yang di tengah.Apa pun yang anda fikirkan yang bernasib malang adalah mereka semua kerana mereka menipu diri mereka sendiri dan orang lain.Meeka tidak jujur dalam menjalini persahabatan.Menipu dan juga tertipu itulah nasib mereka yang malang ini…….(update with windows live writer)

Gambar yang tak diluluskan keluar dalam majalah Playboy

Posted: 02 Dec 2010 01:30 AM PST

Inilah gambar-gambar yang tak diluluskan oleh editor
untuk dikeluarkan dalam majalah Playboy...









sumber : http://www.kaskus.us/


Kini sudah ada di jual seluar dalam wanita berukuran XXXXXXXXXXXXXXXL (15XL)

Posted: 02 Dec 2010 12:30 AM PST


Seluar dalam biasanya berukuran Small (S), Medium (M), Large (L) atau double Large XL dan XXL. Tapi ada celana dalam super jumbo berukuran 105 inchi atau lingkar pinggang 266,7 centimeter @ 2,6 meter.

Bayangkan saja untuk ukuran celana orang dewasa normal antara 27 sampai 34 atau 38 sudah tergolong gemuk. Tapi celana dalam ini khusus bagi perempuan size 74 dalam perbandingan tersebut atau dengan kode XXXXXXXXXXXXXXXL @ dibaca X nya ada 15 huruf.(15XL)

Seluar dalam raksasa ini dibuat oleh The Big Bloomers, sebuah perusahaan milik Dianne dan Laura Mannering yang khusus membuat seluar dalam ukuran jumbo bagi perempuan di dunia.

Dianne pemilik perusahaan tersebut mengaku, semula sudah dibuat seluar dalam jumbo untuk memenuhi pesanan perempuan Amerika, Peranchis, Australia dan New Zealand. Namun belakangan  ini ramai mengeluhkan kerana seluar dalam buatannya masih kurang besar dan kurang selesa dipakai kerana ketat.

Akhirnya Dianne (68) pun memenuhi pesanan itu dan membuat seluar dalam raksasa dalam jumlah tertentu untuk kemudian dikirim ke New Zealand dan Australia sebagai pengimpor seluar dalam jumbo dalam jumlah banyak.

Padahal seluar dalam yang mereka buat sebelumnya sudah sangat besar untuk ukuran wanita normal, namun demikian masih saja ada permintaan yang lebih besar lagi. Dan akhirnya dibuatlan celana raksasa ukuran XXXXXXXXXXXXXXXL dengan lingkar pinggang 2,6 meter sekaligus menjadi celana dalam terbesar di dunia.

Perusahaan yang didirikan sejak April 2010 itu pun terus melejit karena memiliki pangsa pasar khusus di seluruh dunia. Kini Selandia Baru dan Australia menjadi pengimpor utama. Dalam pengembangannya, Dianne yang merupakan pensiunan karyawan asuransi, memenuhi permintaan konsumen dengan menyediakan draft atau desain khusus yang fleksibel.

Dalam waktu satu minggu bisa memasarkan 100 pcs celana dalam raksasa itu ke negara pemesan. Perusahaannya mengirimkan katalog melalui email kepada pelanggan, yang semula hanya dijejali contoh-contoh untuk wanita langsing, normal dan gendut. Namun belakangan dipadati gambar-gambar super jumbo dan itu telah meraih hati penggemar.

Apa istimewanya video ini, hanya 6 saat tetapi hampir 25 juta orang menyaksikan

Posted: 01 Dec 2010 11:30 PM PST

Pelik jugak apa yang istimewanya video ini.Durasinya hanya 6 saat
tetapi hampir 25 juta orang menyaksikan video ini dan menjadi
top 5 di You Tube...