Adsense

Rabu, 29 Disember 2010

Blog Sensasi Ohbayu

Blog Sensasi Ohbayu


(GAMBAR) penembak laser di Bukit Jalil

Posted: 29 Dec 2010 12:08 AM PST

Sejak semalam aku syok pula layan twitter dan Facebook orang Indonesia. Di twitter dan facebook tak habis lagi orang Indo mengatakan pasal laser seperti masih tidak menerima kenyataan mereka dah kalah. Jika semalam tag #Malaysiacheatlaser menjadi top trending di web twitter. Hari ini tag HATE MALAYSIA pula sehingga mendapat nasihat dari bangsa lain yang bukan beragama Islam.

Photobucket


Semangat kebangsaan Abbasiyah diaorang yang begitu melampau sehinggakan meletak agama di tempat kedua. Antara tag diaorang "Berdamai itu harus tapi bukan dengan malingshit (Malaysia)". Begitu fanatik sungguh diaorang ni, sehingga sebab kalah bola ada sanggup berperang! Cuma jangan jadi pak kaduk dah la hoho..namun begitu masih ramai lagi yang berfikiran rasional.

Kalau betul-betul hebat belasah lagi Malaysia pada final kedua nanti. Kita lihat siapa jaguh kampung. Malaysia or Indon?

Gambar-gambar di bawah diambil dari FB, kononnya penonton Malaysia yang menembak laser tersebut. Namun begitu, kesahihannya adalah tak pasti kerana setakat nak tambah garisan hijau menggunakan Photoshop rasanya ramai yang pandai kan.

Penembak laser semasa Malaysia bertemu Vietnam
Photobucket

Penembak laser Malaysia lawan Indonesia
Photobucket
Sumber gambar republika.id

Namun begitu diaorang sebenarnya tersilap, kerana kecanggihan Malaysia………
cahaya laser hijau tersebut dibuat oleh orang Jepun yang sangat meminati Safie Sali dan menggunakan laser hijau untuk melunturkan bomoh diaorang hohoho

Photobucket

sumber : isuhangat

Baca Yang Ini Pulak:-

Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.