Adsense

Isnin, 29 November 2010

Zon Artis

Zon Artis


KRU ‘Panas Bontot’, Mahu Saman Blogger Hiburan Joe Lee

Posted: 29 Nov 2010 12:55 AM PST

KRU MAHU SAMAN WARTAWAN HIBURAN JOE LEE @ KLUBBKIDD

Mungkin ada yang sudah tahu dan mungkin juga ada yang belum tahu kenapa pihak KRU tiba-tiba ingin menyaman Joe Lee, seorang wartawan malay mail dan juga blogger hiburan. Jadi kami highlight'kan sedikit perkara tersebut.

Pada separuh akhir muzik-muzik lalu, Joe Lee telah mengeluarkan kenyataan melalui twitter'nya bahawa lagu Ku Ada Kamu hasil ciptaan sepenuhnya oleh Edry KRU itu menciplak lagu penyanyi Diana Ross, If We Hold On Together.

Ekoran daripada itu, pihak KRU merasa 'panas bontot' dengan kenyataan tersebut lantas menganggap apa yang dilakukan oleh Joe Lee itu agak keterlaluan dan bertujuan untuk menjatuhkan reputasi mereka semata-mata.

Disebabkan kritikan yang dikeluarkan oleh Joe Lee yang sememangnya kami kenal sebagai seorang yang 'cakap lepas' itu, pihak KRU telah mengumpul semua bukti dan kini ianya dalam proses penilaian samada mereka akan menyaman Joe Lee ataupun tidak.

Hurm.. Kami tak tahu nak kata apa. Cuma kami harap perkara ini akan selesai dengan baik tanpa perlu ada sebarang saman menyaman. Lagipun KRU kan dah kaya raya. Tak perlu la naik main saman-saman lagi. Buat habis duit bayar peguam je. Hee..

P/s: Kena sangatlah signboard kedai ni dengan nama kedai

Related Posts with Thumbnails
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.