Adsense

Ahad, 31 Oktober 2010

Zon Artis

Zon Artis


Dengan RxLite, Pelangsingan Bukan Lagi Satu Penyeksaan

Posted: 31 Oct 2010 05:00 PM PDT

Ini adalah sticky post. Scroll down untuk baca update terbaru. Tapi jangan lupa baca entri ni yer. Makasih..

Anda nak turunkan berat badan dan jadi langsing macam Erra Fazira?

PRODUK MELANGSINGKAN BADAN YANG BERKESAN

Atau Rozita Che Wan?

PRODUK MELANGSINGKAN BADAN YANG BERKESAN

Atau mungkin seperti Tok Ti?

PRODUK MELANGSINGKAN BADAN YANG BERKESAN

P/s: Nama dan gambar artis adalah cadangan sahaja.

Kami pasti anda akan jawab YA! Yer la, siapa tak nak body slim macam tu kan. Selain anda akan berasa yakin sepanjang masa, pastinya pujian melambung juga akan anda terima. Maklumlah, dah langsing mengalahkan artis. Hee..

Bukan setakat itu aje, dengan memiliki badan yang langsing atau lebih tepat berat badan yang ideal, anda pastinya akan sentiasa cergas dan sihat. Nak bergerak pun mudah. Lebih penting lagi, risiko untuk mendapat penyakit seperti kanser payu dara, kanser kolon, prostat, uterus, buah pinggang dan penyakit pundi hempedu menerusi perubahan hormon akibat kegemukan juga dapat dielakkan. Jadi, memang wajarlah untuk anda menurunkan berat badan dan tampil langsing.

Tapi anda mungkin terperangkap dalam kesibukan kerja!

Tiada masa untuk bersenam dan mencari makanan kesihatan!

Terpedaya dengan pakej pelangsingan yang mahal!

Tak tahan dengan produk pelangsingan yang tidak sedap!

Banyak pantang larang!

Dan banyak lagi sebab yang mengekang anda untuk langsing!

Kini, RxLite adalah penyelesaian'nya dan anda tidak perlu terseksa lagi!

PRODUK MELANGSINGKAN BADAN YANG BERKESAN

Buat anda yang masih tidak tahu, RxLite merupakan minuman pelangsingan koko yang murah, mudah untuk disediakan, sedap untuk diambil, tidak banyak pantang larang dan yang paling penting tiada kesan sampingan.

Semenjak RxLite dilancarkan pada Disember 2009, sudah berpuluh ribu rakyat Malaysia, Singapura, Brunei, Thailand dan Indonesia telah merasai kehebatan produk formula Dato' Dr. Noordin Darus, pakar kesejahteraan terkemuka tanah air, dan diedarkan WorldWellness Network Sdn. Bhd., syarikat terkemuka Bumiputera dengan lebih 7 tahun pengalaman dalam bidang produk kesejahteraan.

Dari himpunan testimoni RxLite yang kami baca (testimoni real yer, bukan testimoni tipu. Malah disertakan dengan gambar lagi), jelas menunjukkan keberkesan produk ini. Salah satu testimoni adalah Puan Siti Khalijah, 33 tahun dari Melaka.

PRODUK MELANGSINGKAN BADAN YANG BERKESAN

"Saya cukup teruja kerana tidak sampai 2 bulan, saya telah berjaya menghilangkan 20kg. Saya memang suka dengan rasa koko-nya yang lazat, dan lebih penting lagi, saya tidak perlu berbelanja besar setiap bulan. Alhamdulillah, sekarang berat saya dah kekal pada tahap yang ideal. Saya gunakan RxLite seperti yang di syorkan. Saya minum 3 kali sehari. Kurangkan pengambilan karbohidrat dan di gantikan dengan protein!," kata Pn. Siti Khalijah ibu kepada 3 orang anak.

Bagi Puan Zuriani Md. Zain, 46 tahun dari Dengkil, Selangor pula masalah ini lebih kritikal kerana penyakit darah tinggi dan sakit lutut yang dialaminya membuatkan beliau ragu-ragu melalui terapi di pusat pelangsingan, mengambil pil-pil pelangsingan mahupun mencuba tips senaman. Namun, setelah mengambil RxLite, ini hasilnya..

PRODUK MELANGSINGKAN BADAN YANG BERKESAN

"Saya berjaya menurunkan berat badan sebanyak 31 Kg dalam tempoh 3 bulan. Pinggang pun semakin ramping, badan rasa sangat ringan dan bertenaga. Malah, ada juga rakan-rakan yang menegur kulit saya kelihatan lebih cantik. Tetapi pada saya, yang penting adalah tahap kesihatan saya semakin baik. Masalah darah tinggi saya sudah beransur, dan lutut saya sudah tidak sakit lagi," kata Puan Zuriani.

Mesti ada yang tertanya-tanya, bolehkah RxLite ni diambil oleh golongan lelaki? Jawapan'nya sudah tentu YA! RxLite ni tidak terhad untuk wanita sahaja malah lelaki yang mengalami berat badan yang tidak ideal serta ingin mengurangkan berat badan juga sangat digalakan mengambil produk ini. Pasti anda akan lebih kacak setelah mengamalkan RxLite ni. Hee..

PRODUK MELANGSINGKAN BADAN YANG BERKESAN

PRODUK MELANGSINGKAN BADAN YANG BERKESAN

Apa? Dah tak sabar nak beli RxLite ni? OK! OK! Kami faham. Siapa yang taknak nampak cantik dan kacak depan khalayak ramai kan?

Untuk membuat belian, layari http://www.rxlite4u.net untuk mendapatkan maklumat pengedar yang berdekatan dengan anda.

Kat website tu juga ada:

(1) Maklumat lanjut RxLite serta cara penggunaan
(2) Soalan-soalan lazim mengenai RxLite
(3) Berpuluh lagi Testimoni hebat pengguna RxLite

Tambah menarik, pengguna RxLite bukan sahaja dapat menguruskan badan, tetapi berpeluang memenangi produk percuma dengan berkongsi kisah kejayaan mereka menggunakan RxLite. Ini bermakna, selepas menggunakan produk ni dan nyata ianya berkesan kepada anda, anda berpeluang memenangi produk percuma daripada RxLite. Menarik bukan? Dapatkan maklumat lanjut mengenai Cabaran Bulanan RxLite di http://www.rxlite4u.net.

Untuk makluman, RxLite juga menaja KOMUNITI PELANGSINGAN terhangat di pasaran melalui Fan Page Facebook RxLite di www.facebook.com/rxlite. Di sana anda berpeluang:

(a) Mendapat info pelangsingan harian
(b) Berkongsi kisah bersama rakan seperjuangan
(c) Perbincangan topik-topik menarik
(d) Pengumuman terkini dari RxLite
(e) PELUANG MENYERTAI KUIZ DAN PERTANDINGAN MINGGUAN!

Jadi jika anda ingin maklumat lanjut tentang RxLite, atau ingin sokongan rakan-rakan dalam mengurangkan berat badan, atau hanya ingin menyertai perbincangan menarik dari rakan seluruh Malaysia, sertailah Komuniti Pelangsingan Terhangat tajaan RxLite dengan menekan butang LIKE di www.facebook.com/rxlite.

Kini Pelangsingan Anda Bukan Lagi Satu Penyeksaan.

RxLite – Murah, Mudah, Lazat dan Berkesan.

Related Posts with Thumbnails
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.