Adsense

Jumaat, 22 Oktober 2010

macam macam hiburan terkini

macam macam hiburan terkini


Datuk Dr. Sheikh Muszaphar & Datin Dr. Halina Yunos - The Astronaut's Wedding

Posted: 21 Oct 2010 08:16 PM PDT

Nana XFM Selamat Lahirkan Anak Perempuan

Posted: 21 Oct 2010 06:23 PM PDT


Berita yang kami baca dari Twitter Pak Nil menyatakan yang Nana XFM atau dulu dikenali dengan nama Nana AF telah selamat melahirkan seorang anak perempuan. Tahniah kami ucapkan. Nanti kami akan update lagi tentang hal ini.

Update: Nama anak Nana XFM ialah ALTHEA RAQEEM BRYAN.

Update 2: Kat atas tue dah letak gambar anak Nana XFM/AF. Comel macam mak dia. Kredit kepada pengomen yang bagi info.

google: nana xfm af, nana xfm af bersalin, nana xfm af hamil, nana xfm af pregnant, nana xfm af berbadan dua, nana xfm af anak, anak nana xfm af, bayi nana xfm af, nana xfm af selamat lahir anak, nama anak nana xfm af, nama baby nana xfm af, baby nana xfm af, bayi nana xfm af, nana xfm af facebook, nana xfm af twitter, nana xfm af myspace, nana xfm af blog, nana xfm af seksi, nana xfm af hot, nana xfm af bogel, nana xfm af 2010, nana xfm af wiki, nana xfm af biodata,

Raja Farah Sudah Bertunang, Bakal Berkahwin Bulan Depan

Posted: 21 Oct 2010 06:21 PM PDT


Sempoi. Tak ada angin tak ada taufan, tup-tup Raja Farah sudah pun bertunang dengan Megat Andika. Kami ingatkan Raja Farah nie dah umur 27, 28 tahun gitu. Rupa-rupanya baru 22 tahun je. Mak aih muda sangat lagi nie. Tapi baguslah muda-muda dah kahwin. Takderlah dating lama-lama. Untuk pengetahuan Megat Andika pun sekadar berumur 25 tahun sahaja.

Paling best Raja Farah dan Megat Andika hanya bercinta bermula dari 14 Februari 2010. Kiranya tak sampai setahun pun lagi percintaan mereka ini. Tahniah kami ucapkan kepada pihak lelaki yang berani untuk mengambil langkah seterusnya. Kami respek. Memang tak bagus bercinta lama-lama nie. Kang bercinta bagai nak rak, tapi last-last kena amik ngan orang lain.

Tarikh perkahwinan Raja Farah dan Megat Andika masih tidak diketahui. Tapi dengarnya akan majlis perkahwinan mereka akan dilangsungkan bulan depan. Tahniah kami ucapkan kepada Raja Farah dan Megat Andika. Semoga menjadi pasangan suami isteri yang kekal abadi. Congratulations.

Yusry KRU, Maya Karin tengah bercinta?

Posted: 21 Oct 2010 06:18 PM PDT


Dimaklumkan bahawasanya alkisah seorang yang bergelar duda dan seorang lagi bergelar janda dikatakan tengah bercinta. Kisah diantara penyanyi Yusry KRU yang pernah menghawini Erra Fazira dahulu dan Maya Karin yang pernah mengahwini jejaka mat salleh. Mereka berdua dikatakan tengah bercinta. Memang sukar hendak dipercayai, tetapi itulah cinta, tanpa diduga ianya datang. Nak kata benar atau tidak, belum dapat dipastikan lagi sebab kedua-duanya belum lagi membuat apa-apa komen mengenainya.

Dakwaan cinta diantara mereka berdua dikuatkan lagi dengan seorang 'informer' yang mengakui dan mendakwa telah menampak kelibat kedua-dua artis ini berpegang-pegangan tangan di Alamanda. Tapi seeloknya, baik buat kenyataan lah masa terdekat ni, takut pula dijadikan fitnah. Nak kata secocok, memang mereka berdua cocok pun, Duda dan Janda. ;)

google: maya karin dan yusry kru, maya karin dan yusry kru bercinta, gambar maya karin dan yusry kru, maya karin dan yusry kru berdating, maya karin dan yusry kru berpegang tangan, maya karin dan yusry kru berkasih,

Gambar Vanidah Imran terlebih pose

Posted: 21 Oct 2010 06:16 PM PDT

Vanidah Imran siapa tidak kenal, pelakon serba boleh yang telah mengahwini seorang pelakon yang bernama, Rashidi Ishak. Rumah tangga mereka berdua merupakan adalah yang terbaik daripada golongan artis yang berkahwin. Masih lagi tiada gosip liar yang melanda kehidupan mereka berdua. Diharap berkekalan lah hingga selamanya. Vanida ditemui ketika penajaan Rafflesia untuk 7 orang selebriti wanita tersohor untuk digayakan di Festival Filem Malaysia 23 baru-baru ini. Serba merah begitu, tapi terlebih laju lah pulak..




google: vanida imran, vanida imran seksi, vanida imran hot, vanida imran pose seksi, foto vanida imran,  gambar vanida imran, vanida imran bogel, buah dada vanida imran

Azwan Ali dah bersara dari dunia blogging

Posted: 21 Oct 2010 06:14 PM PDT


Artis yang sebelum ini penuh dengan kontroversi dari segi penulisannya di dunia blog, kini Azwan Ali bakal atau sudah meninggalkan dunia berkenaan selepas 9 kali menunaikan umrah. Tidak tahu kenapa Azwan Ali berbuat demikian. Mungkin dia mahu melupakan segala-gala yang telah berlaku dalam blog berkenaan. Kata-kata itu dibuktikan lagi apabila dia memberitahu berita berkenaan dalam blognya yang diisi dengan kata-kata terakhir serta gambar umrahnya yang terkini.

Kalau berhenti daripada buat jahat itu sudah menjadi satu kewajipan dan kebaikkan, tetapi kenapa perlu Azwan Ali berhenti menulis, janganlah tulis sesuatu yang sensitif, mungkin Azwan boleh tulis perkara-perkara kebaikkan dan nasihat. Untuk peminat Azwan juga pun kan.

Apa-apa pun terserah kepada Azwan Ali diatas tindakannya itu, mungkin dia betul-betul dah berubah dunia akhirat. Menjadi seseorang yang boleh dicontohi bukan seseorang yang dicemuh dan dimaki. Tapi kalau tidak berubah, ntahlah nak kata apa lagi, kita pun layan sahaja kot. :P

Raja Farah Bertunang Diam-Diam Dengan Megat Andika

Posted: 21 Oct 2010 06:12 PM PDT

Seorang lagi pelakon yang tunang senyap-senyap, Raja Farah. Kantoi hasil pengumuman di laman profile Facebooknya. Tiada pula dengar cerita mengenai pertunangan daripada mulut Raja Farah, malah ramai juga wartawan yang tak tahu. Apa motifnya bertunang secara diam-diam? Rasanya lebih baik kalau diumumkan kepada media, sebab awak tu selebriti.



Lelaki di atas dipercayai Megat Andika

Malah, tiada gambar pertunangan Raja Farah yang tersebar di internet. Hairan juga, Raja Farah sekadar bermain-main, mungkin?

UPDATE : Confirm, Raja Farah sudah bertunang pada 9 Oktober yang lepas. Berita baiknya, Raja Farah akan berkahwin dengan Megat Andika pada bulan November depan. Semoga perkahwinan anda bahagia, jangan kahwin senyap-senyap pula!

google: raja farah, raja farah bertunang, gambar raja farah bertunang, bakal suami raja farah, tunang raja farah, majlis bertunangraja farah, foto tunang raja farah, foto majlis bertunang raja farah, raja farah dan tunang, gambar raja farah dan tunang

Preview Filem 2 Alam Dr Rozmey Yang Hancur!

Posted: 21 Oct 2010 06:11 PM PDT


Kecewa, itu yang kami rungkaikan daripada rakan-rakan wartawan yang menonton preview filem 2 Alam yang ditayangkan ketika Festival Filem Malaysia (FFM 23) berlangsung. Bukan apa, seorang wartawan yang kami selalu jumpa di majlis-majlis Astro atau Media Prima menyatakan lebih baik sedekahkan sahaja duit kepada mak cik jual kerepek atau orang buta minta derma. Lebih puas katanya!



Bukan itu sahaja, blogger Budiey terus cakap, "Tak best langsung!"

Tak sabar juga kami nak tahu review-review daripada wartawan hiburan yang lain, mungkin tayangan selama 2 jam itu memberikan 'mental torture' yang maksima bagi tahun 2010. Nasib baik kami tidak dijemput menonton filem tersebut, lebih kool kalau kami kata, kami melepak bersama Rozita Che Wan (serius, gorgeous!), Yasmin Hani, Ezlynn & Dynaz, bersama rakan media, Beautifulnara.

Kami ada ikuti sedikit tweet DDR (panggilan manja Dr. Rozmey), kadang-kadang ada betul cakapnya, tetapi kami lebih banyak meluat daripada setuju.

Andai kata 2 wartawan popular di atas pun geleng kepala, macam mana pula perasaan penonton yang lain? 2 Alam boleh jadi joke of the year!

(Gambar) Ouch, Ketiak Fazura Basah Betul!

Posted: 21 Oct 2010 06:09 PM PDT


Ouch, hilang sudah level hotness aktres Fazura yang baru sahaja dicalonkan dalam Shout! Awards 2010 untuk kategori Hot Chicks Awards. Cuaca Malaysia yang panas meningkatkan lagi kadar pengumpulan air ketiak Fazura sehingga basah baju, lantas kantoi dengan abang kamera.

Mungkin juga Fazura lupa nak pakai deodorant Avon.



Lagi gambar kantoi selepas ini

Dan, apa kes kaki Fazura banyak sangat kesan gigitan nyamuk? Baru balik shooting dari hutan, mungkin?



Namun, Fazura masih kelihatan sangat cantik dari sudut pandangan tepi, masih kekal awesome & gorgeous.


google: fazura, fazura seksi, fazura ketiak basah, fazura hot, fazura bogel, fazura gambar terkini, foto fazura

(Gambar) Memey Suhaiza Bertudung, Tukar Profesion Perguruan

Posted: 21 Oct 2010 05:57 PM PDT


Alhamdullilah, Memey Suhaiza terbuka juga pintu hatinya untuk bertudung walaupun semata-mata untuk rakaman drama Cikgu Zara Danisha. "Cantik juga Memey Suhaiza bertudung, mencapai tahap kemanisan iman gitu', detik hati kami. Namun dengan segera tanggapan itu dipadamkan bila teringat kes khalwatnya dengan Norman Hakim 2 tahun lepas. Fuh, sempat!

Berkat ingin berkahwin, kami difahamkan rezeki Memey Suhaiza makin melimpah ruah dengan tawaran berlakon yang datang berduyun-duyun, sampai tak menang tangan katanya. Cepat-cepat'lah Memey kahwin dengan Norman sebelum perkara yang lebih tak diingini berlaku. Sebab ada yang tidak senang duduk bila dapat tahu Memey makin laku.

Lagi gambar Memey bertudung alim warak selepas ini.






google: memey suhaiza, gambar terbaru memey suhaiza, foto terbaru memey suhaiza, memey suhaiza bertudung

Liyana Jasmay Dalam Ponti Anak Remaja, Versi Drama Mini Bersiri

Posted: 21 Oct 2010 05:54 PM PDT


Minggu lepas, ada kami paparkan sneakpeak Ponti Anak Remaja berkenaan pengaruh Edward Cullen dalam drama tersebut. Semalam, berlangsungnya majlis pelancaran drama bersiri ini di kawasan Bukit Damansara, turut hadir sama ialah pelakon utama, Liyana Jasmay.

Drama bersiri yang mengandungi 4 episod berkisarkan kehidupan Ponti, seorang pontianak yang berubah menjadi manusia yang terpaksa berdepan dengan onak dan ranjau kehidupan sebagai seorang pelajar kolej di Kuala Lumpur. Untuk dilihat sebagai manusia yang normal, Ponti akan meniru semua tingkahlaku dan perbuatan orang lain.

Ponti juga mempunyai perwatakan yang ceria dan mesra dengan kawan-kawannya. Ponti juga sangat-sangat menyayangi Hazuan, kekasihnya yang pernah cuba menyelamatkan nyawanya satu ketika dahulu tetapi kini dia terpaksa berdepan dengan Sofea, bekas kekasih Hazuan yang berdendam dengannya.





Dalam masa sama, Ponti terpaksa berdepan dengan Kamal, kekasih lamanya yang dikenalinya semasa dia masih seorang pontianak. Kamal bertekad mahu memenangi hati Ponti kembali dan mahu Ponti mengingati kembali hubungan yang pernah mereka jalinkan suatu ketika dahulu.

Drama Ponti Anak Remaja akan menemui anda setiap hari Isnin jam 10.00 malam bermula pada 25 Oktober ini, hanya di Astro RIA (saluran 104).

Rita Rudaini Hamil Anak Kedua, Rela Mengalah Dengan Keluarga Aidil

Posted: 21 Oct 2010 05:53 PM PDT


Padan'lah Rita Rudaini kebelakangan ini emosi tidak menentu, rupanya beliau disahkan hamil anak kedua dan akui tertekan dengan sikap keluarga Aidil yang kerap campur tangan dalam hal peribadi keluarga beliau. Rita berkata dia membayangkan keluarga Aidil dapat menerimanya ketika anak pertamanya dilahirkan, namun selepas hampir dua tahun dan kini hamil anak kedua, keluarga Aidil masih tidak dapat menerima dirinya.

Rita menegaskan lagi bahawa dia cuma ingin bahagia seperti wanita berkeluarga yang lain. Tidak pernah berniat untuk merampas Aidil daripada keluarga, cukuplah sekadar Aidil pandai membahagikan kasih sayang terhadap keluarga dan dirinya. Tambahnya lagi, dia sedia untuk beralah dengan keluarga Aidil, asalkan tiada lagi fitnah dilemparkan kepadanya. Cuma, berikan masa untuk seketika agar hatinya benar-benar pulih untuk berbaik dengan keluarga Aidil, dan bukan atas dasar paksaan.

Setakat ini, nampaknya hati keluarga Aidil sudah terbuka untuk menerima Rita apabila mereka sudi berkunjung ke kampungnya di Perlis. Kata Rita lagi, 'keluarganya di kampung sudah lama menunggu kunjungan keluarga mertua, kecil tapak tangan, Stadium Medeka kami tadahkan.'

Aidil gembira dengan kehadiran anak kedua

Aidil Zafuan amat gembira dengan kehadiran anak kedua meski pun pelbagai kontroversi dalaman melanda mereka. Akui dirinya masih terlalu sayangkan Rita dan anaknya, dan pada masa yang sama menghormati kedua ibu bapanya.

Kata-kata Aidil seterusnya boleh membuatkan anda terharu, "Sebagai ketua keluarga, saya tetap berusaha perlahan-lahan memulihkan hubungan isteri dan keluarga. Saya sayangkan isteri, dalam masa yang sama, saya hormati ibu bapa saya. Impian saya mahu pertemukan Rita, keluarga mentua dan keluarga saya.

"Insya-Allah, saya mahu mereka berdamai. Saya percaya perbalahan tidak akan selesai jika masih berbalas kenyataan di akhbar, ia akan mengeruhkan hubungan.

"Kami sudah berbincang dari hati ke hati, Rita tidak kisah beralah, asalkan rumah tangga kami terpelihara. Apa yang saya nak tekankan di sini, tidak terdetik di hati kami nak bercerai seperti tersebar dalam internet.

"Walau apa pun yang berlaku, kami reda dan sanggup mengharungi suka duka bersama demi anak-anak kami. Berpisah jauh sekali," katanya tenang.

Kredit berita : Berita Harian

google: rita rudaini, rita rudaini hamil anak kedua, rita rudaini pregnant, rita rudaini berbadan dua, rita rudaini dan anak kedua, cerita rumahtangga rita rudaini, gosip rita rudaini

Hubungan Kahwin Siti Saida, Kakak Kepada Siti Nurhaliza Mula Goyah

Posted: 21 Oct 2010 05:52 PM PDT


Siti Saida, yang pernah menyertai Akademi Fantasia tidak lama dulu dikatakan dalam proses penceraian dengan suaminya, Ghazali. Dikurniakan 4 cahaya mata, itu masih bukan jaminan sebuah perkahwinan akan kekal. Pergolakan rumah tangga berpunca daripada penglibatan orang ketiga, hasil daripada cakap lepas sanak saudara terdekat mereka.

Pihak wartawan cuma mendapatkan kepastian daripada Siti Saida, namun setiap panggilan diputuskan. Mungkin Siti Saida inginkan privasi berkenaan masalah rumah tangganya, tetapi nasihat kami kalau dijawab, mungkin tidak timbul spekulasi yang bukan-bukan.

Teringat pula temubual kes penceraian Kak Engku di Wanita Hari Ini tempoh hari, tersentuh sejenak hati kami apabila dia mendoakan agar suaminya tidak beralih arah dan sayangkannya kembali.

google: siti saida, hubungan siti saida dan suami goyah, siti saida bercerai, siti saida berpisah, siti saida dnn suami, siti saida kes mahkamah, siti saida dan keluarga,

“Nasa, Lu Lambat Gua Rembat” – Datuk Tony Fernandes

Posted: 21 Oct 2010 05:50 PM PDT


Mungkin itu yang diperkatakan oleh Datuk Tony Fernandes, jangan saman kami datuk, ini gurauan hujung minggu. Ada urat kejung juga kami rupanya.

Kami mencari perkembangan terbaru cinta Marion Caunter dan CEO Naza Group, Nasarudin. Daripada apa yang kami ingat, mereka berdua akan melangsungkan perkahwinan tidak lama lagi. Beruntung Marion Caunter, berjaya memikat hati seorang CEO yang hensem dan kaya.

UPDATE : Majlis perkahwinan Marion Caunter ditetapkan pada 17 & 18 Disember 2010.

(Gambar) Aksi Daring Rozita Che Wan Untuk Cover BiPOP

Posted: 21 Oct 2010 05:49 PM PDT


Hujung minggu kami tidak akan paparkan cerita yang berat, sedikit gambar pencuci mata untuk anda.

Gambar lama, diolahkan semula oleh kami dengan perasa yang baru. Gigit jari kami bila Remy Ishak berjaya memeluk Rozita Che Wan untuk dijadikan cover sisipan akhbar BiPop keluaran March 2010. Sakit hati, panas beb!

Mungkin ini kali terakhir anda dapat melihat Rozita beraksi sedemikian, lagi pun beliau secara terang ingin berundur daripada industri hiburan. RIP Rozita Che Wan, kami sayangkan awak!

google: rozita che wan dan remy ishak, gambar rozita che wan dan remy ishak, foto rozita che wan dan remy ishak, 

“Nasi Lemak 50 Sen” – Kata Farid Kamil Merujuk Payudara Nora Danish

Posted: 21 Oct 2010 05:48 PM PDT


"Nora : U kata muka I tak cantik?

Farid: Dahi jendol, dagu leper..tu apa tu..
Nora : Haa?
Farid : Nasi lemak 50 sen.. (sambil menunjuk ke arah buah dada Nora Danish)
Nora: Aaa.."
Fuh, 50 sen? Biar betul Farid, kau salah tengok kot.

Filem Cuti-Cuti Cinta arahan Ahmad Idham bakal menemui penonton di seluruh pawagam pada 20 Oktober ini dengan menampilkan Farid Kamil & Nora Danish sebagai pelakon utama. Filem berkonsepkan komedi cinta ini sarat dengan adegan komedi & lawak sinikal yang boleh membuatkan anda terhibur.

Filem ini berkisarkan Eava Ealiana lakonan Nora Danish merupakan seorang pengarah di sebuah syarikat kepunyaan bapanya, Tan Sri Zaini. Sebagai anak tunggal kesayangan, Eava dilimpahi dengan penuh kasih sayang dan kemewahan. Apabila dewasa, Eava yang berkelulusan luar negeri bekerja di syarikat ayahnya. Eava merupakan seorang yang terlalu cerewet tentang segala-galanya, sombong dan suka membangga diri. Sering membebel jika tidak puas hati dan sangat tegas.

Pekerja-pekerjanya lebih takutkan Eava berbanding ayahnya. Tan Sri Zaini mempunyai seorang kawan rapat, Datuk Hamzah yang mempunyai seorang anak lelaki, Remy. Remy seorang playboy yang cuma tahu menghabiskan harta ayahnya sahaja. Remy dan Eava disatukan atas tujuan perniagaan dan niat Datuk Hamzah membolot harta Tan Sri Zaini.

Laku betul Nora Danish, selepas Jangan Pandang Belakang Congkak 2, filem ini pula menyusul. Mungkin rezeki anak, harap Nora Danish terus maju dalam bidang hiburan. Trailer Cuti-Cuti Cinta selepas ini, Enjoice!



google: cuti cuti cinta, pelakon cuti cuti cinta, filem cuti cuti cinta, preview filem cuti cuti cinta, cuti cuti cinta trailer, pengarah cuti cuti cinta, nora danish cuti cuti cinta, farid kamil cuti cuti cinta, tayangan filem cuti cuti cinta, kutipan filem cuti cuti cinta, ost cuti cuti cinta, soundtrack cuti cuti cinta, lagu tema cuti cuti cinta

Bagaikan Bidadari – Album Terbaru Daripada Tomok OIAM, NewBoyz

Posted: 21 Oct 2010 05:45 PM PDT


Dalam diam-diam, Tomok sibuk menghasilkan album solo terbaru yang baru sahaja dilancarkan semalam berjudul Bagaikan Bidadari. Dengan harga Rm29.90, album ini memuatkan 12 lagu yang dicipta oleh komposer-komposer terkenal seperti Aubrey Suwito, Audi Mok, Edry KRU, Aidit Alfian, Afiez NEWBOYZ dan Tomok sendiri.

OHBULAN! masih dalam usaha mendapatkan temubual eksklusif dengan Tomok, insyallah dalam masa terdekat kami akan jumpa'nya. Bukan sahaja kareernya akan jadi tumpuan, malah kami akan dedahkan aktiviti harian, fesyen & jenama pilihan atau kereta beliau!


Ini sedikit preview 12 lagu yang terdapat dalam album Bagaikan Bidadari. Dapatkan yang original, jangan download sahaja, okay!


google: tomok, tomok album baru, single terbaru tomok, lagu baru tomok, preview album baru tomok, video klip terbaru tomok, tomok mp3, tomok lirik, tomok lyrics, tomok 2010, tomok album 2010