Adsense

Ahad, 13 Jun 2010

MelayuKuHebat....|Isu Terkini|Seks|Artis|Gossip|Bisnes|Ebook|

MelayuKuHebat....|Isu Terkini|Seks|Artis|Gossip|Bisnes|Ebook|


Gambar isteri Harith Iskander Musa

Posted: 12 Jun 2010 11:13 PM PDT





Sekian lama membujang, kini pengarah, pelawak dan pelakon terkenal tanah air, Harith Iskander Musa sah bergelar suami kepada doktor dan model sambilan, Jezamine Lim selesai majlis pernikahan kedua mempelai di Kota Damansara, Kuala Lumpur kelmarin. Hanya dengan sekali lafaz, Harith Iskander, 44, dan gadis berdarah kacukan Cina dan India, Jezamine, 27, yang baru memeluk Islam di Pertubuhan Kebajikan Islam Malaysia (Perkim) Shah Alam, Selangor, 12 Mei lalu berjaya disatukan walaupun tanpa kehadiran ramai ahli keluarga masing-masing.

Dalam majlis serba ringkas itu, pihak lelaki memberikan mas kahwin RM300 dan sebentuk cincin Carat Club serta wang hantaran sebanyak RM50,000.

Harith yang diapit sahabat baiknya, Hans Isaac turut menyerahkan tujuh dulang hantaran termasuk sirih junjung, senaskhah al-Quran dan satu persalinan kain kepada pihak perempuan. Manakala pengantin perempuan membalas sembilan dulang hantaran antaranya tali leher Louis Vuitton, kasut Valentino, set wangian Dunhill, buah-buahan dan manisan Paatchi Chocolate. -mStar

Gambar Siti Nurhaliza naik Helikopter

Posted: 12 Jun 2010 11:12 PM PDT





Sudah lama kita tidak mendengar khabar penyanyi nombor satu negara. Mungkin disebabkan laman Facebooknya yang telah meng-block blogger/forumer daripada mengambil gambar disana. Namun baru-baru ini dalam Facebook milik pengurus Siti Nurhaliza, Rozi, terdapat berita baru mengenai penyanyi ini. Menaiki helikopter bersama-sama Rozi pergi ke Rompin untuk sebuah konsert amal. Tidak dapat dikenalpasti kenapa tidak menggunakan kenderaan darat, mungkin kerana jalan yang tak stabil, atau kesuntukan masa, atau tajaan mana-mana pihak atau tak pun keluarga Datuk K punya helikopter. :P

Uji Kepantasan Menaip Anda Dengan Keybr.com

Posted: 12 Jun 2010 09:55 AM PDT





Keybr.com adalah laman yang direka sebagai sebuah permainan flash yang boleh membantu anda meningkatkan kemampuan menaip anda. Anda boleh memilih perkataan secara rawak yang disediakan Keybr.com dan cuba menaipnya sepantas dan setepat yang anda boleh. Sekiranya anda bosan dengan perkataan yang sama, anda boleh mengimport kandungan daripada laman web dan blog untuk anda cuba menaipnya. Mana2 perkataan yang tersilap taip akan ditandakan dengan warna merah.

Rakaman Sebenar Dalam Kapal Mavi Marmara Sewaktu Diserang

Posted: 12 Jun 2010 09:13 AM PDT





Bagus, nampaknya ada juga orang yang berjaya menyeludup keluar rakaman sebenar sewaktu kapal ini di serang. Mari download dan sebarkannya kepada orang ramai. Rakaman ini sebelum dan semasa serangan.


Israeli Attack on the Mavi Marmara, May 31st 2010 // 15 min. from Cultures of Resistance on Vimeo.


Israeli Attack on the Mavi Marmara // Raw Footage from Cultures of Resistance on Vimeo.

Kalau nak download sini

Layan Fifa World Cup 2010 Secara Online

Posted: 12 Jun 2010 08:30 AM PDT





Walaupun terdapat siaran langsung dan siaran tertunda Piala Dunia Fifa 2010 di RTM, tetapi malangnya tak semua perlawanan ada ditayangkan. Bagi mereka yang tak mempunyai astro di rumah seperti aku atau yang mempunyai hanya RM1.20 di dalam wallet dan tak mampu nak lepak kat mamak seperti aku jugak, internet adalah penyelamat untuk menonton world cup.
Terdapat banyak laman web yang menyediakan tempat untuk menonton Piala Dunia Fifa secara online contohnya livetv.ru.. Aku berjaya menonton perlawanan antara France dan Uruguay secara langsung tanpa sebarang masalah dan gangguan walaupun streamyx aku hanya berkelajuan 1mb/s.Memang la jauh beza kualiti gambar jika nak dibandingkan dengan Astro Beyond.. tapi tu kira dah cukup baik la tu.

Memang kualiti gambar agak fail.. tapi dapat bezakan warna jersi dah cukup baik la tu.. hehehe macam mana nak tengok World Cup secara online? Mula-mula pergi ke laman web livetv.ru.. Kemudian dia ada memaparkan Recommended Live TV seperti di bawah ini.
pilih la mana berkenan
pilih la mana berkenan
Live tv hanya akan available 30 minit sebelum siaran langsung.. Jadi sekiranya anda mahu menonton Greece menentang South Korea esok sila tunggu paling awal 30minit sebelum perlawanan bermula. Apabila terdapat perlawanan yang akan berlangsung, anda akan nampak paparan seperti dibawah. Klik la mana satu yang sesuai dengan anda dan selamat menonton..
pilih mana yang sesuai
pilih mana yang sesuai
Walaupun perlawanan France vs Uruguay berkeputusan seri 0-0 tapi aku agak tertarik jugak la dengan permainan semalam.. hohoho