Adsense

Isnin, 28 Jun 2010

[LANGGANAN] Artikel Berita Semasa Online

[LANGGANAN] Artikel Berita Semasa Online


Sultan Ibrahim Minta Ganti Tambak Johor!!

Posted: 27 Jun 2010 01:46 AM PDT

Dengan kerajaan Singapore jangan diberikan muka. Apabila diberikan peluang dipijaknya muka kita. Bagi betis nak peha. Singapore memang bijak dan pandai mengambil kesempatan ke atas Malaysia. Semua perjanjian yang melibatkan antara kerajaan Malaysia dan Singapore, pastinya Singapore akan memastikan mereka akan dapat tempias mahupun “hujan lebat”. Kalau Singapore tidak “menang”, taubat mereka takkan setuju punya. Contohnya [...] Related posts:
  1. [Al-Fatihah] Sultan Johor Mangkat 2010
  2. Kes Aduka Taruna Hina Almarhum Sultan Johor
  3. (Gambar) Keluarga Kerabat Diraja Johor

(Gambar) Keluarga Kerabat Diraja Johor

Posted: 26 Jun 2010 02:27 AM PDT

Sebenarnya kerabat diraja yang lain saya akan sentuh di masa-masa akan datang. Takut tak muat pula di sini. Bila kita sebut dengan kerabat diraja Johor apa yang popular di kaca mata Johor terutamanya dan rakyat Malaysia umumnya? Iaitu Program Kembara Mahkota Johor (KMJ) yang dikatakan dekat di hati rakyat Johor. Sedang berlangsung ketika ini. Ada cakap-cakap [...] Related posts:
  1. (Gambar) Koleksi Kereta Kerabat Diraja Sultan Brunei (Part 1)
  2. [Al-Fatihah] Sultan Johor Mangkat 2010
  3. Kes Aduka Taruna Hina Almarhum Sultan Johor

Buku Kartun Malaysia Sudah Terkenal Di Dunia

Posted: 25 Jun 2010 10:51 PM PDT

Dalam banyak-banyak kartun, buku kartun menceritakan mengenai Malaysia yang paling ditakuti kerajaan sekarang. Kalau kerajaan tidak malu, ramai rakyat Malaysia mungkin malu dengan tindakan terbaru kerajaan mengharamkan buku kartun 1Funny Malaysia mengikut Akta Mesin Cetak dan Penerbitan 1984. Selain buku kartun Malaysia ini, dua lagi buku komik oleh Zunar – Perak Darul Kartun dan Isu [...] No related posts.